Toon posts:

NEC 3520A leest geen cds meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vorige topic hierover werd gesloten omdat ik vergat te melden wat ik allemaal zelf al heb gedaan dus bij deze.

Ik heb deze brander al een paar maandjes (3) en hij deed het perfect totdat ik terug kwam van vakantie en hij ineens geen cds meer leest. Als je een cd erin doet geeft hij een klikkend geluid. Dvds leest hij echter wel. Ik heb allemaal soorten media geprobeerd maar hij wil geen enkele cd lezen. Ik heb hem aangesloten op de stekkers van de andere dvd lezer die in mijn pc zit, dit baat echter niks het zelfde probleem doet zich voor. Ook heb ik de nieuwste firmware erop gezet en dit hielp ook niks. De drive heb ik ook opnieuw laten installeren door windows maar ook niks. Ik heb nog garantie maar ik dacht misschien is het een fout in windows of iets dergelijks.

Mijn systeem:
p4 3.0 ghz
512 mb ddr2
Geforce 6600 512
Intel Battle lake mobo

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

alvast bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 15:57 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als de brander ook in een ander systeem geen CD's wil lezen, is hij gewoon defect lijkt me.

Als je nog garantie hebt, terug ermee.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$