Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)
ik heb hier thuis dezelfde situatie, ook rumblepad 2 en ook op de tv, het zou idd wel handig zijn als dat zou kunnen, ook bijvoorbeeld voor in mediacenter
En geen van jullie drieen kon dit aan vriend google vragen? 
Google: use gamepad as mouse
J-mouse en Gamepad Companion lijken me wel wat zo op de eerste pagina.
Google: use gamepad as mouse
J-mouse en Gamepad Companion lijken me wel wat zo op de eerste pagina.
Hmja, ik heb eigenlijk hetzelfde 'probleem', heb al een aantal van die progjes uitgeprobeerd, heb alleen nog geen werkende gevonden.
Kan zijn dat dit komt omdat ik ps2 controllers gebruik icm een ps2pc converter dinges, die overigens uitstekend werkt !
ook keyboard emulatie zou wel handig zijn, omdat je bijv. bij GTA:SA om in het menu te komen op Esc. moet drukken, en je dit niet aan een andere knop/toets kunt toewijzen.
Kan zijn dat dit komt omdat ik ps2 controllers gebruik icm een ps2pc converter dinges, die overigens uitstekend werkt !
ook keyboard emulatie zou wel handig zijn, omdat je bijv. bij GTA:SA om in het menu te komen op Esc. moet drukken, en je dit niet aan een andere knop/toets kunt toewijzen.
[ Voor 25% gewijzigd door mikenl op 17-09-2006 10:54 ]
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
blorgg bedankt
ik zal het meteen proberen ik ging er eigenlijk vanuit dat nr 1 wel gegoogled had (a)
naja ik zal in ieder geval even laten weten of het werkt
programma werkt prima ik zal nu is met mijn rumblepad op verstuur bericht drukken
naja ik zal in ieder geval even laten weten of het werkt
programma werkt prima ik zal nu is met mijn rumblepad op verstuur bericht drukken
[ Voor 21% gewijzigd door cuberob op 17-09-2006 19:41 ]
Pagina: 1