Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pleasure
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb sinds enkele dagen een MD-3201 mp3-speler van 512mb. Het merk is onvindbaar, maar hij komt uit China. Allereerst had ik het probleem dat er maar 260Mb aan liedjes op kon en hij dan aangaf op 497Mb te zitten. Voordat ik dit probleem kon verhelpen kreeg de mp3-speler al andere kuren. Hij wilde niet meer op starten. Hij wil ook niet meer uit nu. Telkens blijft hij in een schermpje hangen van: "starting" met een zandlopertje, dat eigenlijk niet eens loopt. Ik wilde hem dus recoveren. Dat was onmogelijk. Telkens als ik op: "recover firmware" klik gaat het balkje tot ongeveer de helft en krijg ik de error: "unknown flash type".

Ik heb al geporbeerd ergens een andere recovery te halen, maar dat geeft de zelfde error.
Misschien herkent iemand het probleem en kan die mij helpen... :*)

[ Voor 8% gewijzigd door pleasure op 19-08-2005 14:49 ]

• Qui-Gon Jinn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-07 15:01
Ik weet het... het is een late reply maar sinds vandaag ben ik in het bezit van dezelfde mp3 player met FM functie. Die van mij had eerst ook kuren... hij wilde geen enkele instelling opslaan. Wat ik gedaan heb is een firmware upgrade gedownload van http://www.biwin.com.cn/service_2.aspx. Daarna heb ik via de MP3 player update programma de firmare aangewezen en het geupgrade. Daarna werkte hij al stukken beter. Toen heb ik de schijf gepartitioneerd via de MP3 Player Disk tool en daarna geformateerd en nu werkt hij als de beste. Ik hoop dat je er iets aan hebt. :)