Al gewoon geprobeerd ? Gezocht ?
Policy: Alle regels die op het forum gelden
[ Voor 41% gewijzigd door Herby op 19-08-2005 14:21 ]
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
jaHerbyNL schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:21:
Al gewoon geprobeerd ? Gezocht ?
Wat heb je dan allemaal al geprobeerd? Wel zo handig om dat even te vermelden. Ook al eens in de grote XBox topics in Software Algemeen gekeken?
nou, op google nix te vinden, xbox-scene niet, faq gechecked, genoeg te vinden over wakeup lan hoor, alleen niet vanaf je xbox.
Nou sorry hoor, eerste 3 hits geven anders MEER dan genoeg informatie.
Ik neem aan dat je het wil gebruiken icm XBMC en zo te lezen hebben veel meer mensen datzelfde probleem. Er zijn daarom al een paar python scriptjes op de markt.
Google
Xbox-scene forum ( waar niets te vinden was
)
Derde en tevens meest geniale oplossing komt van /me LinuX-TUX zelf, als een cadeautje zeg maar. Download een x86 emu voor op je xbox, en gooi een wol-dos programma'tje erbij
Volgende keer beter zoeken en voortaan opletten op school tijdens franse les die tijd is gelukkig voorbij voor jouw
Ik neem aan dat je het wil gebruiken icm XBMC en zo te lezen hebben veel meer mensen datzelfde probleem. Er zijn daarom al een paar python scriptjes op de markt.
Xbox-scene forum ( waar niets te vinden was
Derde en tevens meest geniale oplossing komt van /me LinuX-TUX zelf, als een cadeautje zeg maar. Download een x86 emu voor op je xbox, en gooi een wol-dos programma'tje erbij
edit:
Superlink omdat ik medelij met je krijg: *KLIK*Volgende keer beter zoeken en voortaan opletten op school tijdens franse les die tijd is gelukkig voorbij voor jouw
[ Voor 21% gewijzigd door LinuX-TUX op 19-08-2005 15:10 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()