Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

logitech extreme 3d reageert totaal niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Ik heb voor battlefield 2 een nieuwe joystick gekocht, alleen werkt hij niet.
Stappen die ik heb gedaan
1 joystick uitgepakt boekje open gedaan daar staat eerst software installeren voordat je de joystick in plugt .
2 Toen de logitech software vroeg om hem erin te steken heb ik dat gedaan en ben naar de testpagina gegaan. Daar deed hij niets
3 joystick in andere pc gedaan ZONDER DRIVERS daar deed ie het perfect werd heel netjes door windows gedetecteerd en ik kon alle assen (4) en knoppen testen en calibreren
4 Toen maar de logitech drivers gedeinstalleerd om op de windows drivers te draaien. Weer geen resultaat.
5 gezocht enige draadje wat er op lijkt is deze http://pcpitstop.invisionzone.com/index.php?showtopic=96115 en deze op got die al 2 jaar oud is Wingman Extreme Digital werk niet goed :(
6 Usb van autodetect naar 1.1 gezet in bios en weer terug aangezien het geen resultaat gaf
7 logitech calibration removal tool gedraait om een eerdere calibratie van de wingman exreme (die ik hier voor had)weg te halen.

Kan het zijn dat hij niet goed samen werkt met mijn toetsen bord wat ook een hid heeft (microsoft office toetsenbord)
Ik ben nu van plan om alle regkeys voor logitech uit mijn registry te gaan slopen en daarna is mijn enige overblijvende optie om mijn hele systeem opnieuw te installeren. Daar heb ik nu eigenlijk helemaal geen zin in omdat ik eindelijk al maanden zonder crash draai.

Ik draai op een msi k8n neo
athlon 64 3000
asus x800pro
windows xp service pack 2

mogelijk conflicterende apparaten :
Microsoft office keyboard
logitech mx 510 muis
microsoft gamevoice

En ja ik heb de joystick op mijn mobo usb poort aangesloten geen doorlus dus.

[ Voor 13% gewijzigd door siren op 19-08-2005 13:55 ]

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:49
Ik heb ook een Logitech Wingman Extreme Digital 3D en ik kan hem kalibreren met de Logitech drivers en met de Windows drivers. Het probleem dat ik nu heb is dat hij geregeld de melding geeft 'dit apparaat reageert niet', vooral bij het spelen van BF2 valt hij geregeld uit, soms midden in m'n vlucht.

Ik krijg t sch*t van dat ding, heb alle nieuwste drivers voor moederbord en alles wat in m'n pc zit...

Gelijk welke USB poort ik gebruik hij blijft geregeld uitvallen, dan moet ik BF2 afsluiten, joystick uittrekken en weer insteken en dan doet ie t weer... snap er de ballen van. Voor de rest werken m'n USB poorten perfect.

[ Voor 26% gewijzigd door Largamelion op 25-08-2005 20:27 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Verwijderd

Okay het is een oude topic maar toch.

Ook ik heb nu hetzelfde probleem namelijk.
Het meest vreemde vind ik zelf is dat hij het eerst wel deed op dezelfde pc als waar ik nu op werk/speel.

Ik heb zelf een windows xp professional met sp3 (vers geinstalleerd)
AMD Athlon 64x2 dualcore 3800+ processor
3 gig aan DDR2 RAM geheugen

Heb er zelfs met logitech over gecorrenspondeerd maar niets.
Kan wel een boel sites vinden waar hetzelfde probleem vermeld wordt maar nergens is een antwoord te vinden.

Als iemand ook maar iets weet graag want ik word er gek van

(misschien moet ik hem maar gewoon weg geven want bij test bleek dat hij het wel doet. Op meerdere computers uitgeprobeerd en daar werd hij meteen herkent)