[Bugzilla] Custom templates

Pagina: 1
Acties:

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 14:08
Ik ben bezig bugzilla aan te passen voor eigen gebruik. en nu ben ik dus druk door de templates aan het werken om die er netjes ui te laten zien.

Ik heb http://www.bugzilla.org/docs/2.18/html/cust-templates.html bezocht en daar al heel wat info gehaald om op gang te komen, maar ik kom nu met een vraag te zitten:

Is er ene lijst beschikbaar van alle mogelijke variabelen?
Een voorbeeld: in edit.html.tmpl wordt bug.reporter.email gebruikt. Ik vraag me nu af welke variabelen er nog meer zijn bij bug.reporter maar ook bij bug, als ik bug.reporter laat zien roept Bugzilla: 'Bugzilla::User=HASH(0x....)' dus er zullen nog wel meer dingen beschikbaar zijn.

Een 2e ding, als je een [% PROCESS select selname => "product" %] in je template hebt staan komt er een dropdown box in je html te staan, hier staan echter <td>'s omheen. Ik vroeg me af waar die gedefinieerd staan.

Iemand enig idee waar ik verder kan zoeken naar info want zelfs met google kom ik er niet uit?

[ Voor 17% gewijzigd door bras op 19-08-2005 12:07 ]

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 14:08
Niemand die ooit bugzilla heeft gecustomized?

<bump>

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."