Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Hoi,

de titel zegt het al een beetje maar ik zal het wel ff toelichten. Er zit heel veel stof onder dat beschermende kunststof laagje. En hoe kan ik dat er weer ondervandaan halen? Verder heb ik ook nog een vraag over de silvermod voor de MDR-EX70 ( deze heb ik namelijk), ik vind die hoge tone echt té. Vooral de S en de T's zijn heel scherp. De silvermod zou dit verhelpen...heeft iemand daar ervaringen mee of suggesties over?

alvast bedankt!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je stof onder het scherm weg wilt halen, zul je em waarschijnlijk wel open moeten maken.
Ik ken de speler niet zo goed, misschien kun je ook wel in kleine openingen in de speler (bijvoorbeeld bij de knopjes) blazen zodat je in de speler blaast.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik heb dat ding er op mijn eigen NW-E75 (zelfde model, iets ouder 256MB) met een mesje heel voorzichtig het plastic bij de toggle-button omhooggeduwd. Pas op, je kan natuurlijk snel krasjes of scheurtjes veroorzaken. Het plastic zit voor zover ik kon nagaan alleen vastgeklemd, niet gelijmd :P

[ Voor 12% gewijzigd door sanfranjake op 19-08-2005 14:30 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
hmmm het zal dus een heel voorzichtig karweitje worden...heeft iemand ook nog iets over de mdr-ex70?