Gisteren opende ik een topic over het gebruik van merge fields in MS Word en het toepassen van formats daarop. Het ging toen om de formattering van een datum veld, daar kwam ik uiteindelijk uit. Daarna kreeg ik een probleem met bedrag notaties (euro's). Dat lukt me uiteindelijk hiermee \# ##.##x,00. Omdat dat topic dicht is open ik dit topic en ook omdat het toch wel een
Nu sta ik toe dat het bedrag maximaal 99.999,99 zou zijn, dit is ook wel voldoende. Echter wanner het bedrag bijvoorbeeld 200,00 is dan komen er overbodige spaties te staan tussen het euro teken en het eerste cijfer.
Is het mogelijk om er voor te zorgen dat MS Word altijd overbodige spaties weghaalt nadat bovenstaande format is toegepast?
kan iemand de spellingsfout verwijderen in de titel?
Nu sta ik toe dat het bedrag maximaal 99.999,99 zou zijn, dit is ook wel voldoende. Echter wanner het bedrag bijvoorbeeld 200,00 is dan komen er overbodige spaties te staan tussen het euro teken en het eerste cijfer.
Is het mogelijk om er voor te zorgen dat MS Word altijd overbodige spaties weghaalt nadat bovenstaande format is toegepast?
kan iemand de spellingsfout verwijderen in de titel?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 12:05 . Reden: spellingsfout ]