Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
2 of 3 mensen zijn bezig met zo'n bord, vraagt er eentje wanneer ze dood zullen gaan. Geest zegt op die en die datum. Vervolgens alle drie scared shitless tot die datum verstrijkt en er dus idd 1 van de 3 dood is.
IMHO, als je met entiteiten aan de gang gaat, wees voorzichtig. Het zijn altijd de "lagere" vormen die op deze weg met de levenden willen communiceren.
De hogere entiteiten zoeken zelf wel contact op een meer charmanter manier als ze dat nodig vinden.
Ik ga het IIG niet doen.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
er was ooit wel een plan, om met jag, ld, ik en nog een paar het te gaan doen, maar het is er niet van gekomen
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Verwijderd
Wanneer je het bevoorbeeld niet goed afsluit, kunnen ze blijven hangen of zelfs bezit nemen van je lichaam. En dat wil je denk ik niet.
Ook als je niet de juiste vragen steld kunnen er hele rare dingen gebeuren.
Verwijderd
Ik geloof dus echt niet in dit soort dingen,
en inderdaad het werkte ook absoluut niet bij mij! Vreemd he? Maar goed laat hen maar geloven wat ze willen geloven.
Mij krijg je niet bang met dit soort dingen.
Verwijderd
ik sta er voor open. dat wil zeggen, ik wil graag bewezen zien dat geesten bestaan, en als het dan moet, dan maar op deze manier. maar ik heb tot nu toe niemand gevonden die het me wil laten zien. allemaal schijten ze 7 kleuren bagger, maar niemand heeft enig tastbaar bewijs.Op dinsdag 16 januari 2001 11:10 schreef Masterplay het volgende:
Het probleem met jou Gladiatoortje, is dat je er niet voor open staat. dan gebeurt er ook niets. Als je er echt serieus mee te maken krijgt, dan piep je wel anders. dan schijt je gewoon in je broek van angst in meerdere kleuren.
Er zijn dingen die je niet zomaar kan verklaren, hoe je het ook went of keert..
maar van de andere kant kan een mens ook onbewust heel veel doen..
en tot welke catagorie het ouija bord behoort, geen id
Betrokkenen, is hier nog iets van terechtgekomen of zijn de plannen doodgebloed?
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
Maar ik ben er direct mee gestopt toen het glas begon te bewegen. Het was veel te creepy!
En nee, het glas bewoog echt niet door er tegenaan te duwen, dat voel je zeer duidelijk.
Ik begon ermee met de verwachting dat het toch niet zou werken maar ik schrok me echt lam en ben dus gelijk gekapt.
Niet aan beginnen is m'n advies!
Verwijderd
Verwijderd
maar het is inderdaad zo dat als dergelijke
wezens (spoken e.d.) wat te melden hebben ze in je dromen verschijnen.
Ouija-borden (oja?) zijn riskant vanwege het gebrek aan controle. Evenals automatisch schrift en andere vormen van 'channelling'.
Als je geesten wilt, krijg je geesten.
Maar daar moet je wel wat voor doen, zoals vasten, bidden, ritueel, visualisatie etc.
Verwijderd
Glazen die uit zichzelf bewegen zijn cool
Dat bied perspectief toch ? He glas, kom hier, ik heb dorst.
Ik sta er alleen ook niet genoeg voor open denk ik
Verwijderd
Verwijderd
Kost tijd om op een ander niveau aanwezig te zijn en je thuis te voelen.
Maar ja, wat heb je aan dat hele dodenrijk?
Aan het hele terrein vd papapsychologie valt trouwens geen gein te beleven. Vuilniszakken vol blabla. En allemaal oh zo serieus.
Neuh, dan chaos magic. Gewoon hop, op rituele wijze je vitaliteit kanaliseren in het een of ander, en dat helemaal op eigen stijl. Echt 'postmodern':7, hehehe
Dat glaasjedraaien was ik al helemaal vergeten. Maar misschien dat we een concrete afspraak kunnen maken as zaterdag.
Jag
Verwijderd
Al ben je niets verplicht natuurlijk!
Ouija is bijzonder gevaarlijk, daar je het alleen doet. Dit in tegenstelling tot glaasje draaien, wat je met meerderen kunt doen. Bij Ouijastelt één medium zich open. Indien je daar géén ervaring mee hebt en/of niet al te sterk bent, kan dit heel vervelend aflopen.
In principe is Ouija "zwarte magie" waardoor de kans dat je een kwaaie treft reeel is. Bij glaasje draaien geniet je nog enige bescherming, zolang je niet loslaat, IN de kamer blijft en zorgt dat het glas de kring niet verlaat.
Mocht je per sé willen, doe het dan met ervaren mensen en zorg dat er geen labiele en of dronken figuren meedoen. Ik heb het zelf herhaaldelijk meegemaakt dat er vervelende dingen gebeurden. Nadat ik één keen meemaakte dat iemand volledig flipte, was voor mij de lol er definitief af.
Wees voorzichtig!
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Ik vond net een link met veel informatie: http://www.ping.be/aura-oasis/00Ouija1.htm
En de kerstvakantie is inmiddels voorbij.
Zie laatste postings van LD en Jag op deze pagina:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/72968/5
Verwijderd
Mijn tante beweerd dat deze man echt een geest was die weinig goeds van plan was en dat dit soort dingen haar sindsdien vaker overkomen zijn.
Of dit nu waar is of dat haar geest met haar op de loop gegaan is weet ik natuurlijk niet, maar hier volgt wel uit dat je er maar beter niet aan kunt beginnen, aangezien het nare gevolgen kan hebben.