Houdoe
Ik denk dat de search het beste is
Makkelijk... IBM!
Maxtor duidelijk niet..http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/105886/2
ook al met mijn ervaring.
Maxtor duidelijk niet..http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/105886/2
Verwijderd
Zo, dus door één zo'n geval nooit meer maxtor??Ik las ook genoeg gevallen waarbij de IBM niet doet wat ie moet doen hoor.Op maandag 15 januari 2001 14:12 schreef henkleerssen het volgende:
Makkelijk... IBM!
Nogal bekrompen hoor, ik heb een maxtor en ben er zeeeeer over te spreken, met sandra scores van gemiddeld 19700.
Ook zou ik wel voor de IBM DTLA kunnen kiezen een volgende keer.
Het zijn gewoon allebei dijken van schijven.
Maar om nou te zeggen na 1 keer een probleempje te hebben gehad: NOOIT meer dat of dat merk, nee...
in ieder geval GEEN seagate
Ik heb 2x zo'n ding gehad.
Ze hadden heel snel badsectors
Ik heb 1x een IBM gehad was kapot na 2 maanden
Heb heel veel maxtors gehad nooit iets mis mee.
Ik denk dat die IBM gewoon toeval was want ik lees er bijna alleen maar goede dingen over.
zorrie zpelvautd
Ik heb 2x zo'n ding gehad.
Ze hadden heel snel badsectors
Ik heb 1x een IBM gehad was kapot na 2 maanden
Heb heel veel maxtors gehad nooit iets mis mee.
Ik denk dat die IBM gewoon toeval was want ik lees er bijna alleen maar goede dingen over.
zorrie zpelvautd
Verwijderd
IBM !
heb meerdere IBM harde schijven, en met maxtor heb ik geen goed woordje te spreken
ligt hier nog een kapotte, en veel maxtor HDz gaan nou eenmaal snel naar de klote,
heb hier ook nog een IBM 250Mb liggen van ongeveer 7 jaar oud ofzo denk ik
maxtors worden volgens mij maar 3 jaar maximaal ofzo
Seagate kan ook, heb ik ook een paar van, wel vrij veel herrie ;((
heb meerdere IBM harde schijven, en met maxtor heb ik geen goed woordje te spreken
ligt hier nog een kapotte, en veel maxtor HDz gaan nou eenmaal snel naar de klote,
heb hier ook nog een IBM 250Mb liggen van ongeveer 7 jaar oud ofzo denk ik
maxtors worden volgens mij maar 3 jaar maximaal ofzo
Seagate kan ook, heb ik ook een paar van, wel vrij veel herrie ;((
Verwijderd
De Wet van Dextor?? "ze gaan nou eenmaal snel naar de klote." Alsof t een vaststaand feit is. Ik heb oudjes die al 5 jaar zijn...Op maandag 15 januari 2001 16:11 schreef dext0r het volgende:
, en veel maxtor HDz gaan nou eenmaal snel naar de klote,
Verwijderd
Ik heb goeie ervaringen met Maxtor, en dan gewoon de 5400 Rpm versies. Mn eerste was een 4,3GB daarna een 10,2 en nu een 20,4GB. Verder heb ik nog een oude Seagate 540mb die het nog altijd na 6 jaar prima doet. Wel wat sloom maar nog niet kapot! Dus Maxtor of Seagate!
Conclusie:
Het maakt dus allemaal niet zo veel uit.
Bedankt voor de reacties. (slotje)
Het maakt dus allemaal niet zo veel uit.
Bedankt voor de reacties. (slotje)
Houdoe
Verwijderd
Western Digital Caviar is nog STEEDS mijn keuze , wel wat duurder , maar das nu eenmaal wat ik er voor over heb . Zijn nu eens HDD's waar ik al altijd tevreden over was en nog steeds ben ! Vroeger waren WD Caviars da best , nu hoor je der ineens niks meer van
Verwijderd
Heb nou al diverse maxtors gehad, maar ibm is voor m'n gevoel gewoon sneller.
Laatst een IBM DTLA 30Gb 7200rpm gekocht, en die is echt lekker snel
Echt aan te raden die schijf
Laatst een IBM DTLA 30Gb 7200rpm gekocht, en die is echt lekker snel
Echt aan te raden die schijf
Ik heb altijd al Maxtor gehad. Geen enkel probleem mee. Heb er van anderen ook goeie dingen over gehoord. Dit geldt ook voor IBM. Maar wat Seagate betreft zijn ze inderdaad wat lawaaierig en volgens mij ook enkel eens wat problemen. Oudste Maxtor HD die ik heb gebruikt is 5 jaar en zit nu in m'n moeders peecee...
Out of order...
Pagina: 1