Toon posts:

Welke tel kan ik het beste hebben?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel over: nokia 6230i Samsung e730 en nokia 6680
Of andere telefoons met veel functies die mooi zijn
Ik vind 6230i te groot en 6680 ook. maar die hebben wel alle functies bijna e730 heeft maar 90 mb.
welke andere kan ik het beste hale die mooi is en grote capaciteit mb heeft.

Verwijderd

zou zo gek geen kleinere weten te vinden, gewoon de 6680 pakken, prachtig toestel. Misschien trouwens de sony ericsson k750i? kun je geheugen gewoon uitbreiden, 2.0 mp camera etc etc. mp3 player etc.etc.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Nou ik denk dat je gewoon eens even een lijstje met specis moet pakken, aangezien dit toch wel heel lastig is zonder te weten wat je zelf allemaal al gezocht en gevonden hebt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
k750 is een mooie telefoon met veel functies die bovendien nog eens heel krasvast is :)

Wat zoek je PRECIES? Of gewoon een telefoon die een hoop functies heeft die na een week gaan vervelen?

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:35
ik heb zeer goede ervaring met de samsung D500.. ik heb em sinds januari, en alleen de K750i is iets beter. klein nadeeltje; geheugen is niet uitbreidbaar...

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Wat je niet moet doen is dit soort vragen stellen omdat je nooit een eenduidig antwoord krijgt. Je kan alle informatie die hier gegeven gaat worden ook vinden in andere threads.

"wat moet ik nou kopen" topics zijn niet gewenst.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.