Hey,
Ik wil begin september een laptop aanschaffen via een zogenaamde 'laptop bundle'. Hier zit echt veel in voor een leuk bedrag, leek me ook super :thumb: tot mijn oog viel op de tekst :
Nu is mijn vraag, is een shared kaart echt zo slecht ? Want het lijkt me echt een super aanbieding! Zit een tas en printer en al bij
Ik ga de opleiding Communication & Multimedia Design doen, dus heb denk ik wel een kaart nodig die een beetje met design proggies kan omgaan (Photoshop, mss videobewerking enz).
Kan ik beter voor een andere gaan ? Of kan zo'n kaart meer dan ik denk
Heb al gezocht op shared video etc, maar dat waren oudere laptops dus... misschien ist nu beter ?
Thanks !
Ik wil begin september een laptop aanschaffen via een zogenaamde 'laptop bundle'. Hier zit echt veel in voor een leuk bedrag, leek me ook super :thumb: tot mijn oog viel op de tekst :
Een shared videokaart dus..... nu is de eis van mijn opleiding dat ik minimaal een videokaart moet hebben met 64 mb eigen geheugen.Notebook: AMD Sempron XP 2800, 512 Mb intern geheugen, 15 XGA TFT-scherm, 40 Gb hard drive, DVD-brander (DVD+/- R/RW), Li-ion Batterij, Netwerkconnectie draadloos en bedraad (WiFi b/g, 10/100 LAN), 56k modem, 1 x PC Card, 3 x USB 2.0, tv-out, 128MB SIS shared, Microsoft windows XP Home Edition SP2
Printer: Kleurenprinter, Resolutie 4800 x 1200 Dpi, Tot 12 pagina¡’s p/m zwart,
Tot 7 pagina’s p/m kleur, Aantrekkelijk geprijsde cartridges, Incl. USB printer kabel
Laptoptas: Modern, Vrijwel onverslijtbaar, Volop ruimte, pennen, cd’s, documenten, etc.
Geheugen sleutel: Mobiel transport, data 128 Mb, Bewaren/delen data, Zeer snel (USB 2.0), Extra klein
Optical mouse: Optische, Lichtgevende mini-USB-muis, Auto. oprolbaar snoer, 800 Dpi
Headset: Stereo, Microfoon, Volume controle
Anti Virus / Anti Spyware Anti hacker / Anti Spam: Omdat bescherming moet
DVD film: Een top film! Bekijk film & download trailer
UMTS: Een unieke UMTS aanbieding, altijd en overal online. Voor meer informatie klik hier
Computer magazine: De laatste Tests, Trends, Oplossing, Ontwikkelingen
Beschrijfbare CD / DVD: Brand je eigen muziek en film op CD & DVD
Software CD: CD met (demo) software & games
Nu is mijn vraag, is een shared kaart echt zo slecht ? Want het lijkt me echt een super aanbieding! Zit een tas en printer en al bij
Ik ga de opleiding Communication & Multimedia Design doen, dus heb denk ik wel een kaart nodig die een beetje met design proggies kan omgaan (Photoshop, mss videobewerking enz).
Kan ik beter voor een andere gaan ? Of kan zo'n kaart meer dan ik denk
Heb al gezocht op shared video etc, maar dat waren oudere laptops dus... misschien ist nu beter ?
Thanks !