CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
tijdens het defraggen moet je PC aan staan... tis niet dat je em de volgende ochtend aan zet en het ding dan gedefragt is...
en de defrag van windows is supertraag. je kan beter een andere defragtool gebruiken, zoals O&O defrag.
en de defrag van windows is supertraag. je kan beter een andere defragtool gebruiken, zoals O&O defrag.
Dat is volstrekt afhankelijk van hoe gefragmenteerd je harde schijf is en hoe snel je hardware is. Ook hoeveel taken er op de achtergrond lopen is van invloed. Volgens mij niet echt te voorspellen, anders hadden ze het er waarschijnlijk wel als tellertje bijgezet 
Zoals je wel zou moeten weten is het de bedoeling op GoT dat je zelf wat onderzoek doet voor je een topic opent. Lees daarover de Algemene gedragsregels (Netiquette) even door. Defragmentatie bestaat al best lang, en er is dus ook best veel over te vinden. Ik breid de topictitel nog even ietsje uit.
Zoals je wel zou moeten weten is het de bedoeling op GoT dat je zelf wat onderzoek doet voor je een topic opent. Lees daarover de Algemene gedragsregels (Netiquette) even door. Defragmentatie bestaat al best lang, en er is dus ook best veel over te vinden. Ik breid de topictitel nog even ietsje uit.
ja ik kwam verkeerd uit mn woorden, mn pc staat altijd aan dus dat is niet een probleem, maar als ik tog slaap maakt het me niet uit als die maar binnen 5 uurtjes klaar is dan ofzo
[edit] sorry sanfranjake, ik zal het ff doorlezen.
[ Voor 14% gewijzigd door Tiduz op 18-08-2005 22:29 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
as sanfranjake says: het is gewoon niet te voorspellen.Tiduz schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:28:
ja ik kwam verkeerd uit mn woorden, mn pc staat altijd aan dus dat is niet een probleem, maar als ik tog slaap maakt het me niet uit als die maar binnen 5 uurtjes klaar is dan ofzo
teveel factoren die invloed hebben.
wat wel bekend is, is dat er defragmentatie tools bestaan die veel sneller en effectiever defragmenteren dan de windows defrag.
@SFJ: best lang?
[ Voor 6% gewijzigd door McKaamos op 18-08-2005 22:31 ]