Toon posts:

CCD Camera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister een ccd camera gekocht en die wil ik graag op mijn computer aansluiten.
Na enige search hier en op google heb ik wat drivers en programma's geinstaleerd, maar ik heb helaas nog steeds geen beeld..

Ik heb een x800 xt videokaart met vivo aansluiting.. Ik heb op video in aangesloten en geprobeerd om te capturen, maar helaas.

Ik gebruik winxp prof
catalyst versie : omega 5.2

ik heb ook de capture drivers geinstaleerd, maar ik kan helaas niet capturen.
Ik heb adobe primiere, windows movie maker, windows media en ATi multimedia center gebruikt.
Wie weet wat ik verkeerd doe of nog moet doen en kan me helpen..

MVG,

Milad

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:48

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Welke camera heb je gekocht en met wat voor bekabeling (en hoe) heb je die aangesloten op je videokaart?

[ Voor 5% gewijzigd door remco_k op 19-08-2005 13:28 ]

Alles kan stuk.

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 13:42

Xymox

Determinism rulez !

Betreft het een DV camera ?

Deze moet je aansluiten mbv FireWire (andere benaming is iLink of IEEE1394) en is speciaal bedoelt voor het overbrengen van video naar je PC.

Het is zonde van de kwaliteit om mbv de video-in te capturen...

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Verwijderd

Topicstarter
remco_k schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:28:
Welke camera heb je gekocht en met wat voor bekabeling (en hoe) heb je die aangesloten op je videokaart?
Ik heb een ccd camera oftewel een beveiliging camera Afbeeldingslocatie: http://www.palmvid.com/images/products/big_worlds-smallest-super-mini-ccd-camera-with-interchangeable-l_default.jpg

Achter mijn videokaart heb ik een rare aansluiting waar je een kabel voor gehad heb en als je die erin plugt heb je een svideao in en uit en video in en uit..
Ik heb mijn camera aan videoin aangesloten..
Ik heb inmiddels wat beeld gekregen met windows movie maken, maar met adobe nog steeds niet en mijn beeld is nog steeds niet echt helder terwijl dit beeld 100x beter was op mijn kleine tv...
Weet iemand welke instellingen je precies moet gebruiken de meest gebruikelijke instellingen heb ik al geprobeerd ik wil echt alles uit alles kunnen halen..

mvg,

Milad