Toon posts:

DVD shrink ook gestopt ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De website is in ieder geval niet meer bereikbaar. Zou de maker van DVD-shrink net als de maker van DVD-decrypter de handdoek in de ring hebben geworpen ??

www.dvdshrink.org

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

volgens mij is hij al een poosje uit de lucht toch ? sinds versie 3.2.0.15 voor zover ik weet. Het proggie was ook al geruime tijd niet meer van zijn eigen site te DL alleen via mirrors. Daarna verdween hij daar ook en google bood ook geen uitkomst. Echer versie 3.2 :) is prima en kan alles aan dus.....

Verwijderd

Tsja het worden er wel steeds minder zo, nu was ik niet zo een fan van shrink, maar toch...

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:50:
Tsja het worden er wel steeds minder zo, nu was ik niet zo een fan van shrink, maar toch...
ik vind shrink nog steeds erg goed, vooral met de enhancement in 3.2. Wat gebruik je zelf dan ??

ik ken het topic hierover hoor.....wou alleen graag even jou menig

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

dvd rebuilder ( http://www.afterdawn.com/...rippers/dvd-rebuilder.cfm) samen met CCE (maar je kan ook een gratis encoder gebruiken).
dvdtje doet ongeveer in 180 minuten bij mij (inc rippen en encoden (niet transcoden) 3 pass).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

StuiTeR schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 07:40:
[...]

ik vind shrink nog steeds erg goed, vooral met de enhancement in 3.2. Wat gebruik je zelf dan ??

ik ken het topic hierover hoor.....wou alleen graag even jou menig
Ik heb met dvd shrink wel eens het probleem dat een dvd het niet doet, dus ik doe het iets omslachtiger, maar met dvd decrypter, en dvd2one. En daar ben ik erg over te spreken... Maar goed ieder zijn ding ;)

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-08 14:04

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Dan voor de zekerheid ook http://club.cdfreaks.com/...hp?p=1088995&postcount=22 even lezen....

B)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:54

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Op de officiële website van Dvd Shrink staat de mededeling: "De enige officiële Dvd Shrink-site is er niet meer". Een verdere uitleg wordt niet gegeven. Er gaan nu geruchten dat de maker is overgestapt naar de maker van de populaire brandsoftware Nero.

Dvd Shrink is een gratis programma waarmee de inhoud van een dvd verkleind kan worden. Zo past een film-dvd van 9 GB toch op een schijf van 4,7 GB. Dvd Shrink vermindert de beeldkwaliteit en/of kan audiosporen verwijderen in vreemde talen die de gebruiker toch niet wenst. Zo kan de gebruiker bijvoorbeeld de Franse, Duitse en Spaanse audio verwijderen en de Nederlandse en Engelse behouden. Zo kan elke film gebrand worden.

De website Slyck heeft twee screenshots online gezet: een van Dvd Shrink en Nero Recode. Er zijn erg veel overeenkomsten tussen de twee, maar momenteel is er niets officieel bevestigd. [eind]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Die maker zit al een hele poos bij het nero team hoor ;)
Pagina: 1