Witte horizontale strepen over beeldbuis tv

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BierKoning
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06-2023

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Topicstarter
Wegens verhuizing naar mn studentenkamer heb ik mn televisie verplaatst. Nu sloot ik hem net op de kabel aan en zag dat er nu over het beeldscherm witte, horizontale strepen (ongeveer 10 cm in dikte) naar beneden verplaatsen, erg irritant

Wat ik al heb geprobeert is:
-De afstand tussen mn pc en televisie verkleinen, ze stonden op ongeveer 10 cm van elkaar af, en nu 50/60 cm (ja studentenkamer he :P)
- de subwoofer verplaatst van mn boxen

niks werkte :?

ik heb deze tv:
http://www.jvc.nl/product.php?id=AV-21KT1SNF&catid=90

weet iemand wat dit kan zijn en nog beter, hoe ik dit oplos?

bvd

Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep

• BierKoning

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Topicstarter
Ik heb ook de FAQ gelezen, kan het ook niet zijn (althans het eerste) want mn stekkers zitten allemaal in hetzelfde stopcontact..

• BierKoning

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Topicstarter
weet niemand iets?

zou het de versterker van de kabel kunnen zijn die te zwak is voor 5 tv's? en onze splitter staat onder stroom, lijkt me ook niet bevorderlijk :?

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-08 20:31
Er staat altijd wel wat spanning op de kabel, dus dat is het probleem niet (hoewel ik gisteren 50 Volt heb gemeten bij mij thuis, en dat was toch niet zo prettig).

Leg eens wat meer uit, je sloot de TV op de kabel aan en omdat dat niet goed werkt, heb je je computer verplaatst :? En er zitten 5 TV's op een kabel :? Versterker ertussen lijkt me dan wel noodzakelijk. Probeer daar eens wat aan te draaien. Zit meestal een knop op. Betere kabels (bv Hirschmann) gebruiken kan ook een optie zijn. Probeer eens alleen je TV erop aan te sluiten. kijken of he dan werkt.

[ Voor 15% gewijzigd door s441558 op 22-08-2005 11:07 ]

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees