Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CM stacker + baybus zonder verlichting

Pagina: 1
Acties:

• Psychoray
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-11 23:18
Ik heb nu een chieftec kast, met een 'klepje' voor de 5,25 inch bays, dus ik heb 's nachts geen last van het licht van de rode leds van m'n fancontroller.

Maar binnenkort ga ik een CM stacker kopen, en daar ga ik weer een fancontroller ingooien, maar de CM stacker heeft geen 'klepje' aan de voorkant. Dus, kent iemand een fancontroller zonder lichtjes, en die ook nog in de CM stacker past? Alleen simpele fancontrollers aub, niet met alarm etc, gewoon 4 of meer draaiknopjrd. (Ik heb gehoord dat de rheobus van sunbeam er bv niet in past)

En als niemand een fancontroller zonder verlichting kent, weet iemand dan of ik deze:

http://www.cas-tech.ca/im...cts/Sunbeam%20Rheobus.jpg

fancontroller kan slopen zodat de ledjes niet meer branden? Of loopt er dan teveel stroom naar de fans o.i.d.? (Als dat ding al in de CM stacker past)

Ik zit al een hele tijd te zoeken maar ik maar geen fancontroller vinden die hier aan voldoet...

Bij voorbaat dank :)

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-11 12:58
Meestal kun je die leds gewoon doorknippen, ik denk dat het puur signaal leds zijn, dus als je geen licht wil kan je ze wel doorknippen. Of je zet er nog een extra weerstandje tussen zodat ze een stuk minder fel branden.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:17

sapphire

Die-hard pruts0r

De ledjes kun je gewoon uit de Sunbeam rheobus verwijderen, er gebeurt verder neits met de toevoer naar de fan.

Ik kan er atm geen pic van schieten maar de 3 pootjes van de led zitten in een soort houdertje en je kunt ze er zonder moeite uithalen.

Gabriël AM5

• Psychoray
Nice! Harstikke bedankt! :)

Weet iemand dan ook of die rheobus in een CM stacker past?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Waarom zou deze niet passen ? 5,25=5,25 hooguit een bevestigings-systeem wat je eventueel moet aanpassen, maar dat is toch zo gefixed.

• Psychoray
KillerAce_NL schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 21:15:
Waarom zou deze niet passen ? 5,25=5,25 hooguit een bevestigings-systeem wat je eventueel moet aanpassen, maar dat is toch zo gefixed.
M'n neef heeft laatst een stacker gekocht, en hij kreeg de fancontroller er niet in vanwege dat toolless bevestigingssysteem, de fancontroller was te klein dus kon hij het niet bevestigen o.i.d.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Strip een oude CD-Rom, en druk de fancontroller in die behuizing ;) Ik neem ten minste aan dat kje bedoelt dat de fancontroller niet diep genoeg of breed genoeg is.

• Psychoray
KillerAce_NL schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:25:
Strip een oude CD-Rom, en druk de fancontroller in die behuizing ;) Ik neem ten minste aan dat kje bedoelt dat de fancontroller niet diep genoeg of breed genoeg is.
omg, geweldig idee! :D dank u! _/-\o_

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 16:05

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik heb ook een CM Stacker (zwarte editie) en wil je even waarschuwen dat de blauwe power LED en HDD LED van de stacker erg vel zijn. Als mijn systeempje aan staat in een geheel donkere kamer heb ik gewoon in de hele kamer een blauwe gloed alleen al van de power LED.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 21:19
Als je een zaterdagje bezig wilt zijn kun je ook een schakelaar tussen alle leds van je pc zetten...
Moet je natuurlijk wel weten wat je aan het doen bent...

I see red pixels.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Valt mee toch ? Simpele on/off switches, kan niks misgaan.
W.b.t. cd-rom drive strippen: Ik gebruik een gestripte cd-rom speler als opbergruimte/kabelgeleider.
Netjes alle extra cm's kabel weggewerkt in de kast. FF boven en onder een vierkantje uitdremelen, voor kabelgeleiding en ff het frontje weg en klein stukje inkorten zodat ie achter een bezel komt :Y)
Pagina: 1