Toon posts:

[Asus A7N8X-X Mobo]Onboard sound kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik gebruik de onboard soundcard op mijn Asus A7N8X-X Mobo. Altijd goed geluid tot vandaag, computer opgestart en ik hoor geen geluid meer, Mic doet het nog wel. Heel raar terwijl ik niet eens aan me computer ben gekomen in tussentijd

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

grt

sebas

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Staat het ding in de bios ook nog aan?
Wordt het ding nog wel in device manager herkent?
toevallig geen kabeltje losgeraakt (wellicht in de pc als je zo'n dongle gebruikt)?

Verwijderd

Topicstarter
ik ben helemaal nergens aangekomen, kan het dan van het een op het ander zomaar uitstaan in de bios? verder worden alleen me drivers herkent in apparaatbeheer en er zijn geen kabeltjes los (zoals ik al zei is het onboard soundcard)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:30:
ik ben helemaal nergens aangekomen, kan het dan van het een op het ander zomaar uitstaan in de bios? verder worden alleen me drivers herkent in apparaatbeheer en er zijn geen kabeltjes los (zoals ik al zei is het onboard soundcard)
Dat soort dingen komen idd wel eens voor, hoewel het zwaar onverklaarbaar is, heb ik ook wel eens meegemaakt dat de bios ineens niet de juiste settings had. Dus altijd de moeite waard om even te bekijken.

• Meestersleutel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:38
Als je mic het nog wel doet... zijn dan niet gewoon je boxjes kapot gegaan. Misschien even testen met een pci-kaartje.

• LollieStick
  • Laatst online: 20-05 23:59
Niet je wave op dempen staan?
Pagina: 1