Verwijderd
10 keer beter dan je SBLive! Ik snap niet dat er nog mensen zijn die overwegen een SBLive te kopen!
Verwijderd
Ik houd me wat gedeist met uitspraken over a3d. maart Vortex II met nieuwste reference drivers van Aureal ondersteunen A3D 1.0
A3d 2.0 [hele vooruitgang] A3D 3.0
en EAX 1.0 das een hele hoop. tevens, heb aantal mensen met een SBlife eens A3d 2.0 demos laten horen, die waren ERG onder de indruk. zou zeggen, hoor het verschil eens.
A3d 2.0 [hele vooruitgang] A3D 3.0
en EAX 1.0 das een hele hoop. tevens, heb aantal mensen met een SBlife eens A3d 2.0 demos laten horen, die waren ERG onder de indruk. zou zeggen, hoor het verschil eens.
Het is wel afhankelijk van wat je er mee wil doen. In games is de Vortex2 IMHO superieur, maar wat betreft MIDI heeft de Live weer een voorsprong.
Overigens is de SQ2500 weinig anders als een iets geoptimaliseerde VortexII (belast de cpu wat minder), maar wel een stuk duurder dan bv de Aureal SuperQuad VortexII die een stuk goedkoper is en dezelfde functionaliteit biedt.
Overigens is de SQ2500 weinig anders als een iets geoptimaliseerde VortexII (belast de cpu wat minder), maar wel een stuk duurder dan bv de Aureal SuperQuad VortexII die een stuk goedkoper is en dezelfde functionaliteit biedt.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
Hmm A3D 3.0 zeg je? Nog nooit van gehoord...en de SQ2500 is de CHIP veranderd en NIET DE DRIVERS...BTW deze kaart neemt ook het minst van je CPU in geluid in 3D position rendering..Deze kaart is 4x zo snel als je SB Live..Ook heeft A3D 2.0 veel beter 3D pos geluid dan de Live, maar dat hoef ik niet te herhalen. Dus als je een gamer bent koop je een SQ2500, als je alleen naar music luisterd en met 2D geluid bezig bent koop je een Live..(Live geeft 2D geluid beter weer, maar daar heb je CD-spelers met surround voor)
Als de prijzen wat zakken, ga ik hem zeker kopen...
Als de prijzen wat zakken, ga ik hem zeker kopen...
Aureal A3D 3.0
Bron: Aureal websiteAureal Announces Vortex2 SQ3500 Turbo Sound CardNew Card Combines Powerful Vortex2 Processor with an Upgradeable DSP to Deliver A3D 3.0 Acceleration, Geometry-Based Reverb, Dolby Digital, and Future Expandability
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Pagina: 1