ik heb hier van het werk een paar oude computers meegejapt en nu wil ik ze aan de praat krijgen;
het gaat om een pentium pro 200mhz.
er word aangegeven dat de interne batt plat is, moet ik deze vervangen voordat ik deze kan testen?
Is dat niet alleen voor het bijhouden van de datum etc?
als ik er een opstart disk van wind 95 insteek en een cd-rom van win95 krijg ik er niks uit.
hij vind blijkbaar geen harde schijven etc. Hoe kan ik deze formatteren dan? (er zitten er twee ingebouwd)
setup krijg ik ook niet aan de praat.
als k in bios kijk staat er bij IDE master en slave helemaal niks.
iemand raad?
mvg bervoets
ja ik nu je het zet er stond iets van SCSI , maar daar ken ik al niet te veel van. Is dat een probleem dan om hem te gebruiken als een gewone computer voor hoofdzakelijk wat muziek op te zetten? Ja denk wel dat het een server is geweest.
het gaat om een pentium pro 200mhz.
er word aangegeven dat de interne batt plat is, moet ik deze vervangen voordat ik deze kan testen?
Is dat niet alleen voor het bijhouden van de datum etc?
als ik er een opstart disk van wind 95 insteek en een cd-rom van win95 krijg ik er niks uit.
hij vind blijkbaar geen harde schijven etc. Hoe kan ik deze formatteren dan? (er zitten er twee ingebouwd)
setup krijg ik ook niet aan de praat.
als k in bios kijk staat er bij IDE master en slave helemaal niks.
iemand raad?
mvg bervoets
ja ik nu je het zet er stond iets van SCSI , maar daar ken ik al niet te veel van. Is dat een probleem dan om hem te gebruiken als een gewone computer voor hoofdzakelijk wat muziek op te zetten? Ja denk wel dat het een server is geweest.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 19:31 ]