Toon posts:

Ruis verwijderen vhs-opname

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een leadtek winfast 2000XP en ik heb een videoband via de coax-aansluiting naar mijn pc gekopieerd. Alleen is het probleem dat er ontzettende ruis is, terwijl als ik de videoband afspeel dit niet het geval is. Ik heb gegoogled en gesearched op het forum, maar ben er niets mee opgeschoten. Kan iemand mij helpen? suggesties hoe ik de ruis kan verwijderen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Had je hier al eens tussen gekeken dan: [search=coax capture ruis]? Verder lijkt dit mij niet geheel abnormaal; coax is nou eenmaal geen hoogstaande manier om video over te zetten. Kan het ook niet gewoon aan je capturekaart liggen? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Als ik tv kijk op mijn pc dan heb ik perfect geluid! maar als ik het beeld bekijk van de videorecorder op mijn pc heb ik last van ruis (ook in de opname) als ik de videoband gewoon bekijk op mijn tv dan heb ik er geen last van.. heel vreemd

Verwijderd

Topicstarter
anyone?