Hallo,
Mijn pc herstart elke keer als ie windows laadt. Elke keer bij het zwarte laad-scherm van windows (Windows vlag + lopend oranje balkje) laadt ie ong. 5 sec en dan opeens weer reboot...
Het begon allemaal paar maanden geleden, toen viel mijn pc uit op onvoorziene momenten, de ene keer tijdens WORD de andere keer (vaakst) tijdens gamen. Meestal viel de pc uit als ik redelijk veel applicaties heb lopen (MSN, ASE, teamspeak, Call of Duty, Logitech setpoint etc). Hij viel dan uit en reboote meteen. Dit gebeurde soms meerdere keren per dag, soms helemaal niet.
Ik heb toen allereerst alle USB ports los gekoppeld, maar dit had geen baat.
Toen heb ik met een paar mensen gesproken, en toen heb ik de voeding gister vervangen (zat 234 WATT in
, voor een Q-tec 550 Watt), maar nog steeds hetzelfde probleem.
Hij reboot nog steeds elke keer bij het zwarte laad-scherm van windows.
Ik kan ook niet in veilige modus runnen, zelfde probleem. Maar ik kan wel in BIOS komen.
Mobo temp = 43 graden Celsius
Specs:
ASUS P4S533X
P4 2,4 GHZ
512 MBRAM
Radeon 9800 pro (niet overclocked of iets)
Creative Soundblaster Live!
Sitecom WLAN PCi kaartje
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
En leg het aub iets makkelijker uit, heb namelijk niet egt veel verstand van pc's!
Met vriendelijke groet,
Dominique Collin
btw: mag ook contact opnemen via msn: collindominique@hotmail.com
Mijn pc herstart elke keer als ie windows laadt. Elke keer bij het zwarte laad-scherm van windows (Windows vlag + lopend oranje balkje) laadt ie ong. 5 sec en dan opeens weer reboot...
Het begon allemaal paar maanden geleden, toen viel mijn pc uit op onvoorziene momenten, de ene keer tijdens WORD de andere keer (vaakst) tijdens gamen. Meestal viel de pc uit als ik redelijk veel applicaties heb lopen (MSN, ASE, teamspeak, Call of Duty, Logitech setpoint etc). Hij viel dan uit en reboote meteen. Dit gebeurde soms meerdere keren per dag, soms helemaal niet.
Ik heb toen allereerst alle USB ports los gekoppeld, maar dit had geen baat.
Toen heb ik met een paar mensen gesproken, en toen heb ik de voeding gister vervangen (zat 234 WATT in
Hij reboot nog steeds elke keer bij het zwarte laad-scherm van windows.
Ik kan ook niet in veilige modus runnen, zelfde probleem. Maar ik kan wel in BIOS komen.
Mobo temp = 43 graden Celsius
Specs:
ASUS P4S533X
P4 2,4 GHZ
512 MBRAM
Radeon 9800 pro (niet overclocked of iets)
Creative Soundblaster Live!
Sitecom WLAN PCi kaartje
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
En leg het aub iets makkelijker uit, heb namelijk niet egt veel verstand van pc's!
Met vriendelijke groet,
Dominique Collin
btw: mag ook contact opnemen via msn: collindominique@hotmail.com