Toon posts:

tel met lange standby en spreektijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mijn trouwe 6310i niet meer in geweldige staat is en omdat ik mijn abbo kan opzeggen ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon.

Eigenlijk wil ik gewoon weer een 6310, alleen ik heb me laten vertellen dat die niet meer gemaakt worden. Daarom ben ik zelf rond gaan kijken in winkels en op het inet. Al moet ik eerlijk zeggen kan ik niet zoveel vinden. Ik vind de nokia 8800 wel echt een vette tel maar die is voor mij echt te duur

Ik heb eigenlijk niet zoveel eisen.
- lange standbytijd vind ik het belangrijkste
- mp3 speler zou leuk zijn
- moet niet te veel bij betalen bij een abbo van 2 jaar voor €30,- per maand.

Wie weet er voor mij een geschikte telefoon?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik heb een sony-ericsson t290i. Gewoon een goede telefoon zonder te veel zooi eromheen.
Ik had hem los zonder simlock gekocht. Zit alleen geen mp3 dus in.
Kosten: 78 euro met verzendkosten meegerekend.

Tijden:
Gesprekstijd (maximaal) 12.00 uur Stand-bytijd (maximaal) 300.00 uur

Edit: Dit was trouwens ook wel goed zelf uit te zoeken.
Edit2: Voor de T230 geldt trouwens precies hetzelfde als bovenstaand. Heb de verschillen, behalve kleur, nog niet gevonden

[ Voor 27% gewijzigd door Kixtart op 18-08-2005 19:08 ]

☻/
/▌
/ \

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb laatst voor 100 euro een 2e hands 6310i gescoord, ik vond het allemaal wel mooi met die nieuwe modellen. Mijne was ook stuk gegaan door een plas water (display) en ik had net mijn abo verlengd...

Volgens mij is er voor dat geld niet echt een vervangend iets te vinden, dit is tenminste degelijk en goed en doet precies wat het moet (goed bellen, goed geluid, goede microfoon, lange standby, stevig zijn, lekker sms'en).

Ik heb daar dus voor gekozen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:06:
Ik heb laatst voor 100 euro een 2e hands 6310i gescoord, ik vond het allemaal wel mooi met die nieuwe modellen. Mijne was ook stuk gegaan door een plas water (display) en ik had net mijn abo verlengd...

Volgens mij is er voor dat geld niet echt een vervangend iets te vinden, dit is tenminste degelijk en goed en doet precies wat het moet (goed bellen, goed geluid, goede microfoon, lange standby, stevig zijn, lekker sms'en).

Ik heb daar dus voor gekozen
Als ik op marktplaats kijk dan staan er idd wel een aantal nieuwe toestellen aangeboden. Dat is voor mij ook nog een optie.
Phillips heeft ook een tel gehad met een enorme standbytijd maar die is niet meer leverbaar. Ik snap niet dat bijvoorbeeld nokia een toestel ontwikkeld met niet al te veel toeters en bellen en wel een lange standbytijd.
Persoonlijk hoeft een kleurenscherm en al die andere opties niet op mijn tel. Wat ik voor 90% met een tel doe is bellen en smsen. Volgens mij zijn er met mij een heleboel gebruikers voor wie een 6310i een ideaal toestel is. Of zie ik dit nu verkeerd?

p.s. Wat is eigenlijk de opvolger van de 6310i?

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08-2025
p.s. stond nog onder iemand anders zijn naam ingelogd. Dit topic heb ik dus opgestart 8)7

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Kijk eens bij de philips 9@9 serie. Die zijn er volop, en er is net weer een nieuwe uitgekomen. Deze serie heeft een enorme standbytijd.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Voor 30 euro per maand bij een 2 jarig abonnement kan je practisch elke 'normale' telefoon voor niets erbij krijgen.
Volgens de specs kan de Sony Ericsson K750i iets van 400 uur standby en 520 minuten bellen. Dat is toch wel vrij veel in mijn ogen.
Dat toestel is wel zonder bijbetaling bij een abo van rond de 30 euro te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door BlackMage op 19-08-2005 10:53 ]

Pagina: 1