Heeft maastricht WifiNetwerk?

Pagina: 1
Acties:

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 10:29
Heeft maastricht een wifi netwerk en zoja is het gratis?:P

Als het gratis is ga ik namelijk een beetje experimenteren met een wifi antenne aangezien ik 4 km buiten maastricht woon, in belgië. :+

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ik denk dat je met deze vraag beter op www.wirelessnederland.nl terecht kan. daar word over het algemeen goed bijgehouden waar wireless netwerken aanwezig zijn.
zo is er bijvoorbeeld wirelessleiden.nl. de site van het open draadloze netwerk boven de binnenstad van leiden.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Dauthi
FireWurX schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:52:
ik denk dat je met deze vraag beter op www.wirelessnederland.nl terecht kan. daar word over het algemeen goed bijgehouden waar wireless netwerken aanwezig zijn.
zo is er bijvoorbeeld wirelessleiden.nl. de site van het open draadloze netwerk boven de binnenstad van leiden.
Ok bedankt probeer ik het daar:P Ja aan Leiden heb ik niet zoveel :D tenzij je een kleine antenne hebt met een bereik van 200km voor weinig :P

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Dauthi schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:30:
Heeft maastricht een wifi netwerk en zoja is het gratis?:P

Als het gratis is ga ik namelijk een beetje experimenteren met een wifi antenne aangezien ik 4 km buiten maastricht woon, in belgië. :+
Nee maar belgie heeft sinds kort wel realdsl.be waar je unlimited kunt downloaden enz.. misschien iets voor jou?.. met discovery lijn ben je zo klaar.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Dauthi
-nickx- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:43:
[...]

Nee maar belgie heeft sinds kort wel realdsl.be waar je unlimited kunt downloaden enz.. misschien iets voor jou?.. met discovery lijn ben je zo klaar.
Ja maar ik zit jammer genoeg in een studenten huis dus dat betekent kabel van Telenet... :'( en dat betekent 15 gig datalimiet :'( En dat doe ik hier in 1 dag ofzo ;) :P

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik denk niet dat er legaal gratis WiFi te vinden is in Maastricht, maar er zijn wel Trustive hotspots te vinden.
Het is moeilijk te vinden, ik vond ze bij toeval via www.map24.nl -> adres enkel Maastricht invullen -> verder -> en dan bij de gesponsorde categorielinks.

Geen idee wat het is en of het wat is, maar het is WiFi in Maastricht :+

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Dauthi
Resistor schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:18:
Ik denk niet dat er legaal gratis WiFi te vinden is in Maastricht, maar er zijn wel Trustive hotspots te vinden.
Het is moeilijk te vinden, ik vond ze bij toeval via www.map24.nl -> adres enkel Maastricht invullen -> verder -> en dan bij de gesponsorde categorielinks.

Geen idee wat het is en of het wat is, maar het is WiFi in Maastricht :+
Misschien maar een beetje gaan lobby'en voor een gratis WiFi in Maastricht :+ net zoals in leiden :P Is namelijk wel zo makkelijk met al die studenten.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Hoezo lobby'en? hier hebben wij www.wireless-spakenburg.nl :P
Als ik op zolder sta heb ik gratis internet (zwakke verbinding, dat wel met de laptop)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:07
Dauthi, waar woon je precies?

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• Dauthi
Ik ga in Smeermaas, Lanaken wonen... In een studentenpand met studio's waar 36 man zitten.

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:07
Ik zie geen email adres van je, maar misschien woon ik wel bij jou :X.
Kanaaldijk 49?

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• Dauthi
Althalus schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:43:
Ik zie geen email adres van je, maar misschien woon ik wel bij jou :X.
Kanaaldijk 49?
Oude Heirbaan 90 - 92 :P dusz :P wel in de buurt maar ja dorp is zo verdomd klein alles zit bijelkaar.
Pagina: 1