wanneer ik een image maak *powerquest 2002* naar een tweede schijf kan ik de bestanden niet meer kopieren of wat dan ook; ik krijg de volgende melding: kan 18 augustus 2005 niet kopieren. De toegang is geweigerd. Controleer of de schjf vol of tegen schijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is. wanneer ik andere bestanden naar die schijf kopieren, verwijder etc krijg ik de melding niet.
xp pro sp2
/edit:
logfiles worden niet aangemaakt.
onder de veilige modus heb ik het zelfde.
weet niet sinds wanneer het begonnen is en heb de schijf al geformateerd.
ik heb het alleen met de bestanden die aangemaakt worden door powerquest 2002 (de image).
De preciese melding:
" Kan 18 augustus 2005 niet kopieren. De toegang is geweigerd.
Controleer of de schjf vol of tegen schijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is. "
Er is ruimte zat op de tweede schijf (geen partitie van de schijf waarvan ik een image van wil) want de schijf waarvan ik een image wil is maar iets van 40gb en ik heb 80gb ongeveer vrij op de schijf waar ik de image op wil slaan. Ik wil gewoon de bestanden van de image kunnen verplaatsen en kunnen kopieren, maar dat kan dus niet en is het probleem.
Ik weet echt niet wat ik hier aan kan doen.
En hoe bedoel je onder dos kijken bartmen? (ben n00b op dat gebied)
xp pro sp2
/edit:
logfiles worden niet aangemaakt.
onder de veilige modus heb ik het zelfde.
weet niet sinds wanneer het begonnen is en heb de schijf al geformateerd.
ik heb het alleen met de bestanden die aangemaakt worden door powerquest 2002 (de image).
De preciese melding:
" Kan 18 augustus 2005 niet kopieren. De toegang is geweigerd.
Controleer of de schjf vol of tegen schijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is. "
Er is ruimte zat op de tweede schijf (geen partitie van de schijf waarvan ik een image van wil) want de schijf waarvan ik een image wil is maar iets van 40gb en ik heb 80gb ongeveer vrij op de schijf waar ik de image op wil slaan. Ik wil gewoon de bestanden van de image kunnen verplaatsen en kunnen kopieren, maar dat kan dus niet en is het probleem.
Ik weet echt niet wat ik hier aan kan doen.
En hoe bedoel je onder dos kijken bartmen? (ben n00b op dat gebied)
[ Voor 53% gewijzigd door repsaj op 19-08-2005 15:45 . Reden: Te weinig info volgens Mod. ]
x