fout bij kopieren van imagebestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 524 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-07 09:30
wanneer ik een image maak *powerquest 2002* naar een tweede schijf kan ik de bestanden niet meer kopieren of wat dan ook; ik krijg de volgende melding: kan 18 augustus 2005 niet kopieren. De toegang is geweigerd. Controleer of de schjf vol of tegen schijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is. wanneer ik andere bestanden naar die schijf kopieren, verwijder etc krijg ik de melding niet.

xp pro sp2

/edit:
logfiles worden niet aangemaakt.
onder de veilige modus heb ik het zelfde.
weet niet sinds wanneer het begonnen is en heb de schijf al geformateerd.
ik heb het alleen met de bestanden die aangemaakt worden door powerquest 2002 (de image).

De preciese melding:
" Kan 18 augustus 2005 niet kopieren. De toegang is geweigerd.
Controleer of de schjf vol of tegen schijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is. "

Er is ruimte zat op de tweede schijf (geen partitie van de schijf waarvan ik een image van wil) want de schijf waarvan ik een image wil is maar iets van 40gb en ik heb 80gb ongeveer vrij op de schijf waar ik de image op wil slaan. Ik wil gewoon de bestanden van de image kunnen verplaatsen en kunnen kopieren, maar dat kan dus niet en is het probleem.

Ik weet echt niet wat ik hier aan kan doen.

En hoe bedoel je onder dos kijken bartmen? (ben n00b op dat gebied)

[ Voor 53% gewijzigd door repsaj op 19-08-2005 15:45 . Reden: Te weinig info volgens Mod. ]

x

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Jaspur, jou is al meerdere malen gevraagd om wat meer eigen inzet te vertonen in de topics die je opent. Ook dit topic blinkt niet uit in duidelijkheid. Wat voor schijf is het ; wat zijn de precieze meldingen; wat staat er in je logfiles; heb je dit onder veilige modus ook; sinds wanneer gebeurt dit, wat heb je zelf al geprobeerd; heb je dit probleem alleen met 1 map of met meerdere; is de schijf niet corrupt enzovoort enzovoorts. Kun je de ontbrekende informatie nog even toevoegen aan je topicstart doormiddel van de edit-button?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je bedoeld, als ik het goed begrijp, dat je je Powerquest image niet op de schijf kunt zetten, maar dat normale files erop zetten (InsertMijnSpannendePlaatje.jpg ofzo) er wel op kunt schrijven? Is het image niet toevallig groter dan de partitie waar je hem op probeert te schrijven? :)

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
heb je al onder dos gekeken hoeveel schijfruimte er nog vrij is en geprobeerd om er een bestand op weg te schrijven (txt bestand aanmaken ofzo)

[ Voor 40% gewijzigd door bertje op 18-08-2005 19:49 ]