Toon posts:

Opnemen videostream.

Pagina: 1
Acties:
  • 699 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarmee kan ik een bepaalde videostream opnemen? Het gaat om de volgende stream van Twee Vandaag;

http://www.tweevandaag.co...17&vtype=wwb&startvideo=1

Je kunt er ook komen via de volgende link;

http://www.2vandaag.nl/in...nc=view&cid=33&sid=28519#

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 10:30

TheBorg

Resistance is futile.

Verwijderd

Topicstarter
Grote jongen. :{.

Ik heb gewoon geen idee hoe ik dat kan opnemen. Klik het maar eens aan, ik zie niet eens hoe het bestand of extentie heet.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 18:41 ]

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 12:37

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:34:
Grote jongen. :{.

Ik heb gewoon geen idee hoe ik dat kan opnemen. Klik het maar eens aan, ik zie niet eens hoe het bestand of extentie heet.
Ik kom ook tot deze link, daarna (directere link) is er een copyright melding.

Ik heb het idee dat je het alleen kan opnemen via screen capture ofzoiets :S .. ik zoek nog ook even verder. De gevonden links die ik tot nu toe heb aangeklikt op tweakers hebben mij niet opweg geholpen. Ik heb al verschillende programma's de afgelopen dagen gebruikt om zelfs een svf streaming video op te nemen zonder resultaat. Dus ik snap wat je bedoelt en ik snap ook niet hoe sommige mensen het wel voor elkaar krijgen svf bestanden op te slaan als een/het programma het al niet pakt bij mij.

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Topicstarter
emiel1984 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:53:
[...]

Ik kom ook tot deze link, daarna (directere link) is er een copyright melding.

Ik heb het idee dat je het alleen kan opnemen via screen capture ofzoiets :S .. ik zoek nog ook even verder. De gevonden links die ik tot nu toe heb aangeklikt op tweakers hebben mij niet opweg geholpen. Ik heb al verschillende programma's de afgelopen dagen gebruikt om zelfs een svf streaming video op te nemen zonder resultaat. Dus ik snap wat je bedoelt en ik snap ook niet hoe sommige mensen het wel voor elkaar krijgen svf bestanden op te slaan als een/het programma het al niet pakt bij mij.
Een screencapture alleen zou niet genoeg zijn. Ik wil ook graag de audio erbij. Dat het copyrighted is zal wel zeggen dat het waarschijnlijk op geen enkele manier samen te capturen valt. Jammer.

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Ik vond deze link;

http://www.bbsoftware.co.uk/BBFlashBack_Download.aspx

Het is maar een 15 dagen trail , vind het eigenlijk een beetje vervelent dat het maar 15 dagen is gezien ik regelmatig video's wil capturen. Maargoed tijdelijke oplossing ik ga t downen en op mijn videokeuze proberen

[LTS][MTS][HTS]

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:59

M-ThijZ

Riding on Rails

Dat is de link naar een asf stream. Ik kan het gewoon met mijn media speler (Kaffeine) openen en opslaan.

(ik zal het wel online zetten voor je wanneer de bestandsgrote een beetje binnen de perken blijft)

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

M-ThijZ schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:02:

Dat is de link naar een asf stream. Ik kan het gewoon met mijn media speler (Kaffeine) openen en opslaan.

(ik zal het wel online zetten voor je wanneer de bestandsgrote een beetje binnen de perken blijft)
Zover kwam ik ook, ik kreeg alleen in tegenstelling tot jouw;

2VANDAAG (c)2003 EO/Tros

en verder helemaal nop...

Edit : Kaffeine is dus blijbaar beter dan wmp :p

[ Voor 6% gewijzigd door Emiel1984 op 18-08-2005 19:05 ]

[LTS][MTS][HTS]

• IceClub
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07-2025
Zoek eens op google naar Streambox werkt perfect

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02:13
mplayer en mencoder (voor windows en linux) zijn bijzondere handige programmatjes. Hoe ze zich precies onder windows gedragen weet ik niet, omdat ik ze meestal onder linux gebruik.

met mplayer-dumpstream kan je gewoon low leven alle streams ergens opslaan. Als je het ook nog on the fly wilt converteren (kwaliteitsverlies(!)) kan je dat met mencoder doen.

Only when it is dark enough, can you see the stars

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:59

M-ThijZ

Riding on Rails

Semyon schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:10:
mplayer en mencoder (voor windows en linux) zijn bijzondere handige programmatjes. Hoe ze zich precies onder windows gedragen weet ik niet, omdat ik ze meestal onder linux gebruik.

met mplayer-dumpstream kan je gewoon low leven alle streams ergens opslaan. Als je het ook nog on the fly wilt converteren (kwaliteitsverlies(!)) kan je dat met mencoder doen.
Dat is inderdaad de manier, al had ik problemen met mplayer. (kon ook door kmplayer komen).
Mplayer wilde de stream niet spelen, kaffeine had er geen problemen mee.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit soort streams zijn niet voor niets beveiligd; er is evenwel al erg veel over te vinden op zowel GoT als Google. Ik stel dus voor dat je in het vervolg even zoekt voor je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.