Toon posts:

Meer als 12 FTP connecties = HTTP dood :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo. ALs ik met LeechFTP meerdere files tegelijk van een FTP trek, en dan met name als ik er meer als 11 of zo tegelijk doe, dan gaat me HTTP verbinding dood. Is LeechFTP daarna midner tegelijk aan het doen, dan kan ik weer verder surfen.
Dit heb ik in Windows98. In 2K nog niet geprobeerd, maar ik moet het hebben werken onder Win98. Op me oude Win95 bak heb ik dit probleem niet. Daar kan ik gerust 2 x 16 files tegelijk doen en dan nog verder surfen.

Wie kent dit en weet een oplossing?

Thanks.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Hoogstwaarschijnlijk pakt je FTP-verbinding zoveel bandbreedte mee dat je HTTP niet meer tot stand komt. Probeer een paar van de Leech-threads te speed-limiten.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Topicstarter
Dat zeg ik dus net .. op me oude Win95 bak is het geen probleem. Zelfde verbinding. Het is niet de bandbreedte, maar het aantal connecties. Dat moet toch ergens gewoon hoger in te stellen zijn?

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Sorry, te vlug overheen gelezen. Die max connections, heb je naar een registry key gezocht? Grote kans dat daar iets staat?

Ik bedoel, ik heb ergens gelezen dat je bij snelle internetverbindingen wat dingen in het registry kunt editen om zo meer performance te krijgen.

Succes.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de MTU, RWIN, TTL, TCPLW, HTTP 1.0, HTTP 1.1 en Fast recovery en retransmission al aangepast .. daar zit 't 'm niet in :'(

Op me bak beneden dus geen probleem .. Win95OSR2 .. en op me 98SE dus wel :(

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Hier is er een met hetzelfde probleem, mischien werkt die oplossing
Pagina: 1