[BF2] Haperen

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
BF2 hapert bij mij elke 20/30 seconden. Ik kan hier zelf echt geen verklaring voor geven. Als hij weer aan het haperen is kijk ik naar m'n ping en die schiet dan omhoog naar de 500 ofzo terwijl hij normaal rond de 20 ligt in NL servers.

Ik heb alles op High staan maar ik betwijfel of het hieraan ligt:
Specs
AMD64 3500+ (venice core)
1024MB DDR400 (2x Kingston reepje)
Asus X850XT PE 256MB

Daar zal het dus niet aan liggen. Ik heb ook al gekeken als er iemand dan aan het downloaden was, wat niet het geval bleek te zijn. Misschien ligt het aan m'n hardeschijf, want dat rode HD-lampje in mn kast flikkert tijdens het haperen ook aardig. Mn hardeschijf is een Maxtor Diamond 10 250 GB 16MB cache.

Iemand misschien enig idee hoe ik het kan oplossen?

Verwijderd

Probeer eens je textures op medium te zetten, dat wil wel eens helpen.
De ping zo hoog komt waarschijnlijk als jou computer hapert dat hij niet kan pingen en dus een hoge ping krijgt.

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Het je misschien virusscanners, anti-spy ware software, messenger of iets dergelijks draaien op de achtergrond?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-11 18:43
ja idd check programma's op de achtergrond, en ja alles op high met 'maar' 1Gb is best wel krapjes. Kijk maar eens na een tijdje BF2 spelen in process beheer wat de piek is/was, verwacht dat dat wel meer dan een gig zal zijn. Dat heb ik zelfs al met nog niet eens alles op high.
Voor BF2 settings:
http://www.tweakguides.com/BF2_1.html

π MW finishers

Verwijderd

Probeer anders even je monitor op 60hertz te zetten als hij dat nog niet staat. Bij een vriend van mij was dat probleem toen opgelost.

Verwijderd

www.hitmanpro.nl gooi die er eens overheen dat programma doet echt wonderen, voor je internetverbinding dan. Dat haperen is te verhelpen door textures op medium te zetten, als je alles op high wil zetten zal je 1300 mb aan geheugen nodig hebben

Verwijderd

is hier al een oplossing voor gevonden?
ik heb namelijk ongeveer hetzelfde probleem alleen ik heb niet alles op high staan, in fact alles op low,
maar ik krijg wel om de zoveel tijd een hele hoge ping, het beeld gaat gek doen (door de ping) en dan is het weer normaal, soms duurt het langer soms duurt het korter (de tijd dat ik hoge ping heb en tijd dat ik normale ping heb)
alvast bedankt als dit topic nog in de schijnwerpers kan komen _/-\o_

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 17:18

glashio

C64 > AMIGA > PC

In-game > Options > Audio > op "Hardware" zetten i.p.v. Software.

Dat heeft geholpen... bekend probleem idd.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Dit klinkt mij eerder als een memory probleem, BF2 neemt aardig wat mem in beslag. Klassiek geval van swappen.

Instagram / YouTube

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
komt door je geheugen, want als je op high speelt zijn die textures heel groot en past het niet goed in je ram (bij mij gebruikt bf2 @ high zo'n 1400 mb), dus komt het in je pagefile en ga je swappen. Dit veroorzaakt de lag, dus moet je textures maar even op medium zetten ;)
Pagina: 1