meerdere cue files op een mp3 disc branden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Is het mogelijk om meerdere cue files op een cd te branden, dat je dus een mp3 disc maakt??

ben benieuwd. ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik snap je niet echt, waar heb je het over? Een cue file is een simpel tekstbestandje, daar kan je duizenden van op een CD branden en voor het branden van MP3 heb je geen cuefile nodig.
Of verschillende CD-images? Pak ze dan eerst even uit (zie voor meer toips en ervaringen dan ik heb de vele andere discussies daarover in de GoT-search :) )
offtopic:
Welkom op GOT!
Ik haal even wat ??? uit je topictitel. Staat zo overdreven schreeuwerig ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dat zal best wel, alleen is het hier op GoT toch wel de bedoeling dat je in je topicstart even laat zien wat je allemaal al hebt geprobeerd. Er zin meerdere wegen die naar deze oplossing leiden. En door even letterlijk je topictitel door de search te halen had je dan ook meer dan zat oplossingen kunnen vinden.

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd, wat lukte er niet, en wat heb je er al over gevonden? Je kan ook meerdere images samenvoegen lijkt me. Wat probeer je te doen? Leg het eens iets duidelijker uit? Zo kunnen we er niks mee. Ik sloop ook even de vraagtekens uit je titel, dat komt wat schreeuwerig over op een forum. Daarover meer in de Algemene gedragsregels (Netiquette) :) Kijk ook nog evne in de Software Algemeen - Beleid, daarin staat een stappenplan voor topicstarts in SA. Lees die nog even door, en pas dan je topicstart even aan met de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif rechtsbovenaan je bericht :)
edit:
F_J_K :w

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters