Hallo. voor de 2e keer haalt lycos dezelfde smerige truck uit om bestaande klanten uit te kleden. wat is het geval? nou nieuwe klanten kunnen nu een pakket krijgen met 2000 mb opslag en 40 gigabyte dataverkeer voor 9.95 euro per maand. maar nu komt het. ik heb al een pakket en betaal 7 euro voor 100 mb opslag en 5 gigabyte aan data verkeer per maand. stel ik wil ook het zelfde pakket wat nieuwe klanten kunnen krijgen voor 9.95 dan MOETEN BESTAANDE KLANTEN 27.00 EURO PER MAAND BETALEN PLUS DE BESTAANDE ABBO KOSTEN VAN 7 EURO VOOR HET ZELFDE PAKKET!!! dus in totaal 34 euro! Bestaande klanten worden dus voor 24 euro opgelicht!
Volgens mij is het nog goedkoper om een 2e pakket met domein aan te vragen want zo ben je nog goedkoper uit maar dit is te gek voor woorden.
ik denk dat ik dit door ga spelen naar diverse consumentenzaken want dit is echt ronduit schandalig!
Lycos zo ga je niet met bestaande klanten om!!!!
Volgens mij is het nog goedkoper om een 2e pakket met domein aan te vragen want zo ben je nog goedkoper uit maar dit is te gek voor woorden.
ik denk dat ik dit door ga spelen naar diverse consumentenzaken want dit is echt ronduit schandalig!
Lycos zo ga je niet met bestaande klanten om!!!!