Rollcage netwerk

Pagina: 1
Acties:

• bfrqrv
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 20:34
Ik ben al dagen aan het proberen om rollcage1 of rollcage 2 via lan te spelen maar het lukt niet.
Het zijn originele spellen maar geen van beide wil werken. Normaal gesproken kan dit aan vele dingen liggen maar ik speel al jaren op lan en alles wwerkt altijd na wat configgen.

Deze twee dus niet en dat is jammer. Het host spel wordt wel gezien maar je kan niet in de cage komen. Enter the gage doet niets en ieder ziet alleen zijn eigen in de cage dus. Geprobeerd met 98-98 en xp-98.

Ik ben bang dat dit een hele vreemde is en niet gaat lukken maar wil het een keer voorleggen.
Misschien is er iemand die dit herkent en ook wel eens aann het stoeien is geweest hiermee.
Nogmaals alle games werken altijd. ipx,tcp nooit geen problemen hiermee dus er moet iets anders zijn met deze spellen.

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:04

aapelite

Do the kirby!

bfrqrv schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:23:
Ik ben al dagen aan het proberen om rollcage1 of rollcage 2 via lan te spelen maar het lukt niet.
Het zijn originele spellen maar geen van beide wil werken. Normaal gesproken kan dit aan vele dingen liggen maar ik speel al jaren op lan en alles wwerkt altijd na wat configgen.

Deze twee dus niet en dat is jammer. Het host spel wordt wel gezien maar je kan niet in de cage komen. Enter the gage doet niets en ieder ziet alleen zijn eigen in de cage dus. Geprobeerd met 98-98 en xp-98.

Ik ben bang dat dit een hele vreemde is en niet gaat lukken maar wil het een keer voorleggen.
Misschien is er iemand die dit herkent en ook wel eens aann het stoeien is geweest hiermee.
Nogmaals alle games werken altijd. ipx,tcp nooit geen problemen hiermee dus er moet iets anders zijn met deze spellen.
Meerdere netwerk kaarten geinstalleerd misschien?

• bfrqrv
aapelite schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:27:
[...]

Meerdere netwerk kaarten geinstalleerd misschien?
Ik ben bang dat we het niet in dit soort dingen moeten zoeken omdat alle games het doen...

Nee gewoon 1 kaart per pc behalve de server dan. ;)

Wie kan er wel "enter the gage!!!" 8)7

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:04

aapelite

Do the kirby!

bfrqrv schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:40:
[...]

Ik ben bang dat we het niet in dit soort dingen moeten zoeken omdat alle games het doen...

Nee gewoon 1 kaart per pc behalve de server dan. ;)

Wie kan er wel "enter the gage!!!" 8)7
Sjah, dat alle games het wel doen is nog geen vrijbrief dat dat geen probleem is. Zeker als een spel het IPX protocol gebruikt en je ook niet kan kiezen welke kaart je dan wil gebruiken in het spel kan problemen geven wanneer hij bijvoorbeeld dus de verkeerde kaart gepakt heeft. Helaas is niet elk spel zo uitgebreid qua netwerk ondersteuning. Ik zeg niet dat dit het is, maar de kans is er wel :)

• bfrqrv
Best wel een goede eigenlijk dus. Maar ok er zitten dus in de meest pc's 1 kaart hier. Ook al vanaf verschillende proberen te hosten. Allemaal hetzelfde. Zal me switch het kunnen verkloten?. Ik probeer het ff met een cross tussen twee pc's. De trukendoos is bijna leeg denk....

• bfrqrv
Ik heb de pc's net aangesloten via serial op com1 en weer hetzelfde liedje. de spellen worden wel gevonden maar je kan niet in de cage komen. Een kant op kan je wel text verzenden in de lobby, maar de andere kant op wordt dit niet ontvangen. Of het nou serial is ipx of tcp alles hetzelfde. Zijn er ooit mensen die dit op lan gespeeld hebben?
Pagina: 1