Inderdaad Whoami, heb even niet erbij vermeld dat ik al hier vandaag een tijdje heen aan het zoeken ben of dit nou kan. Als ik erop google, dan krijg je wel hits, maar dan is het wel dat het toch via een bepaald netwerk een Peer2Peer connectie is. Ik wil het dus, net als inbellen van modems direct naar een andere PC, een GPRS verbinding hebben, zonder internet ertussen of iets anders.
Hier op GoT is dit ook nog niet aan de orde gekomen.
Ik ben altijd een brave GoTter die eerst zelf op onderzoek uitgaat
Ik hoop dat iemand hier wel al wat meer ervaring mee heeft. Ik heb nu twee GPRS modems, en deze twee wil ik met elkaar laten praten. Ik heb er nu wel gewoon mee gebeld, maar dan heb je gewoon modem connect natuurlijk.
Nu ik dit aan het typen ben, denk ik: GPRS is betalen per pakketje. Als het kan wat ik wil, dan hoef je niets te betalen, dus met andere woorden: het zal niet gaan?
Hier op GoT is dit ook nog niet aan de orde gekomen.
Ik ben altijd een brave GoTter die eerst zelf op onderzoek uitgaat
Ik hoop dat iemand hier wel al wat meer ervaring mee heeft. Ik heb nu twee GPRS modems, en deze twee wil ik met elkaar laten praten. Ik heb er nu wel gewoon mee gebeld, maar dan heb je gewoon modem connect natuurlijk.
Nu ik dit aan het typen ben, denk ik: GPRS is betalen per pakketje. Als het kan wat ik wil, dan hoef je niets te betalen, dus met andere woorden: het zal niet gaan?
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl