Toon posts:

Welke detonator + direct-X in w2k ?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke Detontor drivers en direct-X zijn het best (snel/stabiel) voor een geforce 2 MX ? :)

Verwijderd

Dx 8 + detonator 7.17

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:36
Directx 8 en detonetor 6.31 werkt toppie hiero!

5564

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
7.17 heeft dx8 support. offet uitmaakt weet ik niet :*

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Zal wel aan mij liggen, maar als ik klik op "Overlay Color Control" met DX8 en 7.17 krijg ik een vette BSOD.... Verder werkt alles naar behoren.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
dx8 (ècht sneller onder win2k) met det 6.67 (je kan alleen niet meer overklokken met coolbits :(, wel met andere proggies :))

grote voordeel van 6.67 je hoeft vsync niet uit te zetten om flikkeringen te voorkomen :)(ja ik weet met vsync aan, LIJKT je framerate lager ;))
bij voorgaande versies had ik altijd beeldflikkeringen, in ene spel erger dan andere, en soms helemaal weg, als vsync uit, maar niet altijd...
nu (met 6.67) bijna helemaal weg (ik zeg bijna, want ik heb nog wel een paar een heel enkele flikkering gezien, maar dat is niet storend, omdat heel zeldzaam is)

maar je moet altijd de driver nemen die je zelf het fijnst vind... (ik kan alleen zeggen wat ik gebruik)

o ja, kan aan mij liggen maar 7.xx is toch in ontwikkeling voor geforce3 :?

en dx8 heeft support voor det 6.xx ;)

Tachyon: die BSOD krijg ik ook, maar alleen nà 3DMark gedraaid te hebben...:? (tenminste met 6.47 en 6.49 had ik dat, nu nog niet geprobeerd...)

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Tachyon, jah da heppik oowk jah, MAAR ik hep de oplossing gevonde: Niet op klikken 8-)

I see dead pixels...

Verwijderd

7.17 werkt NIET met Counter-Strike.
Pagina: 1