Spelen voor geld?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Nu ik al een tijdje gebruik maak van BetOg wil ik zelf ook deathmatches & teammatches spelen voor geld , maar het geld gedeelte is lastig te regelen...

Hoe zorg je ervoor dat je het geld ontvangt van de tegenstander(s)?? Is er een 3de partij die al het geld van tevoren inneemt en dat weer verdeelt over winnaars? Weet iemand hier een oplossing daarvoor?

Defunctus Deo Juvente

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Goede vraag, ik zou hier ook wel mee willen experimenteren.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 15:52

Bosmonster

*zucht*

Als ik de site zo kijk van betOG moet je het geld inderdaad van te voren overmaken om te wedden dan.

Hoe het werkt met zelf een match organiseren weet ik niet, maar neem aan op een sortgelijke manier.. waarom probeer je het niet eens?

• HappyFun
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:56:
Als ik de site zo kijk van betOG moet je het geld inderdaad van te voren overmaken om te wedden dan.

Hoe het werkt met zelf een match organiseren weet ik niet, maar neem aan op een sortgelijke manier.. waarom probeer je het niet eens?
Bij BetOG kun je wedden op matches waarin je niet kunt meespelen.
Ook kun je bij BetOg zelf geen matches starten / aanmaken waarop men kan wedden..

Een derde partij die ervoor zorgt dat het geld echt naar mij toe komt (als ik win) is wel zo fijn..
Anders speel je meerdere potjes en betalen ze nooit 8)7

Defunctus Deo Juvente

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

HappyFun schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:03:
[...]

Bij BetOG kun je wedden op matches waarin je niet kunt meespelen.
Ook kun je bij BetOg zelf geen matches starten / aanmaken waarop men kan wedden..

Een derde partij die ervoor zorgt dat het geld echt naar mij toe komt (als ik win) is wel zo fijn..
Anders speel je meerdere potjes en betalen ze nooit 8)7
Dat snap ik dat je niet kunt wedden op games waar je in meespeelt :+

Maar de georganiseerde matches komen toch op een of andere manier bij betOG terecht en ik neem aan dat de spelers een gedeelte van de wed-inkomsten terugzien. BetOG is in dit hele proces die derde partij.

Maar goed.. ik kan er niks over vinden op betOG, dus misschien moet je ze eens mailen?

• HappyFun
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:42:
[...]

Dat snap ik dat je niet kunt wedden op games waar je in meespeelt :+

Maar de georganiseerde matches komen toch op een of andere manier bij betOG terecht en ik neem aan dat de spelers een gedeelte van de wed-inkomsten terugzien. BetOG is in dit hele proces die derde partij.

Maar goed.. ik kan er niks over vinden op betOG, dus misschien moet je ze eens mailen?
Zover ik het begrijp zijn de matches van betOG de matches van Esports (TV)
betOG is dus een wedkantoor waar je ipv voetbalwedstrijden/paardenwedstrijden op matches kan wedden.

Zelf kan je dus niet andere mensen 'challengen' voor geld...ik wil dus andere mensen uitdagen om een potje CoD te spelen voor xx EURO de man , waarbij de winnaar van de match het hele bedrag krijgt..

Defunctus Deo Juvente

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

HappyFun schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:47:
[...]

Zover ik het begrijp zijn de matches van betOG de matches van Esports (TV)
betOG is dus een wedkantoor waar je ipv voetbalwedstrijden/paardenwedstrijden op matches kan wedden.

Zelf kan je dus niet andere mensen 'challengen' voor geld...ik wil dus andere mensen uitdagen om een potje CoD te spelen voor xx EURO de man , waarbij de winnaar van de match het hele bedrag krijgt..
Aha.. dus je vraag heeft eigenlijk helemaal niks met betOG te maken :P

Tja dan heb ik geen idee... of je kunt het zelf regelen en een third party vinden (lijkt me dat het wel bestaat op internet, misschien zelfs paypal wel). Of er moet een site bestaan die dit kant en klaar doet, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.

• HappyFun
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:45:
[...]

Aha.. dus je vraag heeft eigenlijk helemaal niks met betOG te maken :P
Uhm...nee B) Maar het was als inleiding bedoelt...
Tja dan heb ik geen idee... of je kunt het zelf regelen en een third party vinden (lijkt me dat het wel bestaat op internet, misschien zelfs paypal wel). Of er moet een site bestaan die dit kant en klaar doet, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.
Deatchmatch met 20 mensen , ieder $ 1 dollar ...gaat PayPal niet aan meewerken :'(
Een andere 3de partij ken ik ook niet..daarom het topic erover ..

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

We hebben besloten om topics over (kans)spelen waar geld mee verdiend kan worden niet meer toe te staan. Daar valt dit onder, dus doe ik ook dit topic dicht.

Zie Verwijderd in "Online Poker, wie speelt het?" voor meer uitleg
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.