[MoHAA] Crash bij starten game

Pagina: 1
Acties:

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-11 15:24
Sinds gisteren heb ik mijn PowerColor X800Pro ViVo succesvol kunnen flashen naar een x800XT PE (denk ik) Want daarna ben ik maar 1 probleem tegen gekomen. 1 Game werkt niet meer.
Namelijk mohaa(medal of honor allied assault). Alle andere games werken perfect, benchmarks werken ook perfect.
Nog voor de flash kon ik het spel ook probleemloos spelen.

Als ik mohaa installeer, installeer ik daarnaa nog eerst de regfix, dan open ik de NL en EN update van mohaa versie 1.11 en dan kopieer ik mijn no'cd crack (kheb de legale versie hier in men kastje liggen :Y) )

Dat heeft altijd al gewerkt.

Gisteren (woensdag 17 augustus 2005) zijn ook de nieuwe catalyst drivers van ATI vrijgegeven dus heb ik die ook geprobeerd. Maar dat hielp niet.

Mja, heel wat uitleg maar nu heb ik nog niet verteld wat gebeurd :p

Bij een clean install krijg ik de volgende error als ik de eerste keer op mohaa.exe klik:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wouter06/error1.JPG
^^ gekoppeld aan het bestand configure.exe

dan klik ik op sluiten en van klik ik nog eens op mohaa.exe en dan krijg ik deze error:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wouter06/error2.JPG

Ik heb al gegoogled, er zijn er maar een paar die dit probleem hebben, maar waar ze hun probleem beschrijven staat ook geen oplossing. Ik kwam ook uit op een pagina van m$.com. Daar zag ik de foutmelding staan en daar was de reden dat mohaa nog niet compatibel was met SP2. Als oplossing stond er dat ik moest kijken voor een update van het spel. Ik speel ondertussen al mohaa op mijn pc zolang dat SP2 er al opgestaan heeft.

Ik speel dit spel in een clan en tzou jammer zijn moest ik dit niet meer kunnen spelen :(

Ahja, ik heb na de biosflash ook een andere bios geprobeerd, mss dat het daaraan kon liggen.
De eerste bios was die van gigabyte, dat was om de 4 xtra pipelines te unlocken, en nadien heb ik em geflashen met de x800xt pe AGP bios van Powercolor zelf.

Systeem specs:
P4 3.2E GHz
Abit IS7 (laaste bios en chipsetdrivers)
Creative Audigy Player (laatste drivers)
Powercolor X800Pro ViVo (geflashed naar x800XT PE) (eerst catalyst 5.8, nu omega 5.7)
Corsair TwinX 3200XL Pro 1024Mb
Windows XP Pro NL SP2
Thermaltak 560W (moest het de voeding kunnen zijn)

[ Voor 5% gewijzigd door Wouter06 op 18-08-2005 13:22 . Reden: iets vergeten... ]

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Teruggaan naar ATi Catalyst 5.6 lost waarschijnlijk het probleem voor je op bij mij in ieder geval wel:

http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33824541

• Wouter06
lijkt me toch raar aangezien men x800 pro goed werkte met catalyst 5.7...

maar ik zal dadelijk de 5.6 nog eens proberen en het resultaat posten :)

alvast bedankt

• Wouter06
het was dus idd op te lossen met een oudere driver...

kheb dan meteen de omega 5.6 drivers genomen. En euh, ze vertellen echt geen zeven ivm de beeldkwaliteit, echt super _/-\o_

Sry, voor dit topic dan :/ de oplossing lag zo goed als voor de hand :/