Hoi, ik heb pas een nieuwe PC in elkaar gezet en ik stuit nu al op een probleem. Ik heb een Asus A8N-SLI mobo met daarop 6 connectors: rear, side, linein, lineout, mic, center/subwoofer. Nu heb ik 2 connectors vanuit mijn speakers: front en rear. Deze zitten correct aangesloten op de achterkant van de PC, namelijk de rear in rear en de front in lineout. Ik heb alles geprobeerd maar ik krijg geen geluid uit mn front speakers, ik krijg wel geluid als ik de front van de speakers op de front panel connector aansluit. Uit de rear speakers krijg ik wel geluid maar dan alleen als ik via het Asus programma de rear speakers test. Ik heb ook de drivers van de Realtek site voor AC97 geprobeert en de drivers die op de Asus CD zaten maar geen resultaat. Heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt.
P.S. Hoopt dat et geen hardware probleem is
edit: Bij het inpluggen van het front kabeltje detecteerd het asus programmatje wel automatisch dat er een kabel is ingeplugd. Dus zou het dan toch een driver probleem of iets dergelijks kunnen zijn?
edit: In het asus programmatje heb ik wat tests gedaan en daar uit blijkt dat het programma de front panel poorten als front speakers detecteerd. Hoe kan ik dit veranderen?
P.S. Hoopt dat et geen hardware probleem is
edit: Bij het inpluggen van het front kabeltje detecteerd het asus programmatje wel automatisch dat er een kabel is ingeplugd. Dus zou het dan toch een driver probleem of iets dergelijks kunnen zijn?
edit: In het asus programmatje heb ik wat tests gedaan en daar uit blijkt dat het programma de front panel poorten als front speakers detecteerd. Hoe kan ik dit veranderen?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 14:31 ]