Toon posts:

driver MS-6701 (MEDION MD-5000)

Pagina: 1
Acties:
  • 3.386 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
wegens problemen met windows-update en spywarerommel eergisteren besloten de C partitie van mijn aldi medion 8008 xxt te formateren en van een schone windows xp lei te beginnen...geen probleem dacht ik, alle drivers stonden mooi op een rijtje op de E partitie...nieuwe installatie gelukt, maar E partitie verdwenen, drivers weg....groot probleem, medion driver cd onvindbaar

en zonder drivers krijg ik het onboard internet niet aan de praat...en dat maakt mn pc gewoon nutteloos...

kben eigelijk ten einde raad, de moederbord driver (zo hoop ik het internet aan de praat te krijgen) is onvindbaar op de medion site, de msi, kheb al uren liggen googlen, maar noppes, ook de klantendienst van medion antwoord niet...tamelijk vervelend probleem

weet iemand waar ik de drivers van de ms6701 kan vinden, of heeft een nobele bezitter van dezelfde pc tijd en zin om de driver ergens te uppen, eenmaal ik mn internet terug aan de praat krijg kan ik mezelf wel redden wat de overige drivers betreft

bedankt voor de hulp :+

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:39

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Medio gebruikt MSI mobo's, dus ik denk dat je even in die richting moet zoeken. En verder even driverguide.com gebruiken :)

En btw: On board internet :? Da's het eerste mobo dat ik daarmee zie :+ Maar ff serieus: je bent dus waarschijnlijk alleen op zoek naar de driver voor je on board NIC. Die moet je op de site van MSI, danwel op de site van de maker van de NIC zo kunnen vinden.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
kben niet zon expert hoor :+ bedankt voor de reactie...kdacht gewoon, geen apart ethernet pci kaartje, geintegreerd int moederbord dus de moederbord drivers zullen alles wel fixen, niet?
daarenboven las ik op de site van realtek dat de in mn pc gebruikte ethernet rommel zonder driver werkt, en indien dat niet het geval is, ik maar ns bij de producent van het moederbord diende te gaan kijken 8)7 :+

Verwijderd

Als je een S/N nummer hebt of kan krijgen van een Medion systeem waarin betreffende moederboard hoort dan kan je daarmee op de Medionsite alles van betreffende moederboard vinden.
Als ik het goed heb zijn er twee bios varianten van dit mobo, dus even opletten als je wilt gaan flashen met een bios van een niet Medionsite wat ik niet aanraad.
Heb voor dit mobo eigenlijk nog nooit een bios gevonden waarmee geÒCt kon worden.
Heb je topic even te vlug gelezen, je hebt een originele kast met mobo, achterop de kast staat het serienummer!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 16:58 ]