[XP] Inlogproblemen op websites door niet onthouden van data

Pagina: 1
Acties:

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sinds een tijdje heb ik een vreemd probleem op m'n laptop, heel irritant. Ik ga naar een site waar je in moet loggen om te kunnen posten. Als ik dan op "bewaar" klik om mijn data op te slaan in een cookie dan word ik aangemeld en vervolgens keer ik ONaangemeld terug op de vorige pagina. Met andere woorden, mijn gegevens worden niet opgeslagen of er iets softwarematig iets mis.

- Het probleem komt op alle websites voor waar ik me aan moet melden.
- Het probleem treedt niet op op de andere pc's hier.
- Ik draai geen speciale firewall of iets dergelijks, gewoon een vrij kale standaardinstallatie van XP
- Ik heb al geprobeerd om alle cookies weg te gooien, internetcache te clearen en ga zo maar door maar dat biedt geen oplossing.

Hoe los ik dit op zonder een complete herinstallatie?

Verwijderd

Ctrl + F5 al geprobeerd?

Misschien dat als ie de website opslaat dat ie m daarna niet direct vernieuwd.. en dan de oude terug pakt.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Misschien dat de cookies niet geaccepteerd worden?

Wat zijn je instellingen van ik neem aan IE?
Heb je nog andere software draaien die mogelijk vervelend zijn zoals: firewall, virusscanner?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Motrax schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:05:
Misschien dat de cookies niet geaccepteerd worden?

Wat zijn je instellingen van ik neem aan IE?
Heb je nog andere software draaien die mogelijk vervelend zijn zoals: firewall, virusscanner?
Andere software: zie openingspost. Uit pure frustratie heb ik overigens de hele cookies, credentials en ga zo maar door mappen weggegooid (hard uit explorer) en nu is het opgelost. Heel raar...