Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122
mischien als je een hele intelligente router hebt, maar ik denk het niet,
probeer het gewoon?
probeer het gewoon?
Oplossingen:
- Sommige routers hebben een auto-sensing switch, in dat geval: proberen of het werkt.
- Andere stekkers eraan maken
- RJ45 - Koppelblokje kopen, en nog een klein crosskabeltje erin doen, dan heb je weer een straight kabel.
- Sommige routers hebben een auto-sensing switch, in dat geval: proberen of het werkt.
- Andere stekkers eraan maken
- RJ45 - Koppelblokje kopen, en nog een klein crosskabeltje erin doen, dan heb je weer een straight kabel.
Mwah, mijn ondertussen alweer verouderde Draytek 2600 doet het wel en volgens mij tegenwoordig zelfs Sweex, dus zo intelligent hoeft je router nou ook weer niet te zijnFlamestrike schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:37:
mischien als je een hele intelligente router hebt, maar ik denk het niet,
probeer het gewoon?
Als je op je router een uplink poort hebt kun je die gebruiken, of als 'ie auto-mdix doet kan het ook. Anders kun je gewoon de connector er af knippen en een nieuwe er op zetten om er een straight kabel (met een k, in het nederlands) van te maken.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
router is een Linksys WRT54G, en ik zal vanavond gewoon proberen
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122
Draytek 2600 is dan wellicht alweer een dagje ouder, maar was in z'n tijd wel een topmodel. Afaik doet de WRT54G (ik heb ze hier allebei maar geen crosscables bij de hand) het namelijk niet, maar dat kan ie allicht proberen. Zou wellicht ook met firmware op te lossen zijn.Osiris schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:38:
[...]
Mwah, mijn ondertussen alweer verouderde Draytek 2600 doet het wel en volgens mij tegenwoordig zelfs Sweex, dus zo intelligent hoeft je router nou ook weer niet te zijn
Pagina: 1