Na al heel lang Tweakers.net te lezen zonder actief mee te doen heb ik een paar weken geleden maar eens een account aangevraagd. En wat schetst mijn verbazing? Je kan reacties van mensen beoordelen...
Ik had natuurlijk de bijbehorende FAQ niet gelezen (nu wel), dom dom....
Dus ik heb twee postings die ik nergens op vond slaan negatief beoordeeld...
Wat blijkt nou, de rest van tweakend nederland vond die reacties niet zo slecht als ik en nou mag ik nooit meer een reactie beoordelen.
Dikke pech. Op zich vind ik dit niet zo heel erg, maar het blijft jammer. Zeker omdat ik absoluut geen negatieve invloed wil uitoefenen op twekaers.net/GoT zaken...
Om nou maar meteen een nieuw account bij t.net te nemen vind ik wel erg ver gaan. Is er nog hoop dat mijn account ooit in ere wordt hersteld?
Groetjes,
GoldieLox
Typo
Ik had natuurlijk de bijbehorende FAQ niet gelezen (nu wel), dom dom....
Dus ik heb twee postings die ik nergens op vond slaan negatief beoordeeld...
Wat blijkt nou, de rest van tweakend nederland vond die reacties niet zo slecht als ik en nou mag ik nooit meer een reactie beoordelen.
Dikke pech. Op zich vind ik dit niet zo heel erg, maar het blijft jammer. Zeker omdat ik absoluut geen negatieve invloed wil uitoefenen op twekaers.net/GoT zaken...
Om nou maar meteen een nieuw account bij t.net te nemen vind ik wel erg ver gaan. Is er nog hoop dat mijn account ooit in ere wordt hersteld?
Groetjes,
GoldieLox
Typo
https://www.strava.com/athletes/10490675