ik heb een probleem met een notebook om te booten en xp op nieuw te installeren. ik heb van alles geprobeerd maar hij blijft wijgeren 1 keer heb ik hem zo ver gekregen dat ik halverwege de instalatie was van xp toen bleef hij hangen op dat scherm van bestanden kopieeren naar de windows setup mappen.
ik wil er eventueel een nieuwe hardeschijf in zetten maar het liefst houd ik hem dicht omdat er nog garantie op zit.
wat ik pas op het allerlaatste moment wil gebruiken omdat ik hem dan een aardige tijd kwijt ben zonder dat ik hem kan missen.
weten jullie toevallig hoe groot windows op de harde schijf is anders zet ik hem op een verwisselbare schijf en start ik hem daar van af op.
of hebben jullie een ander idee.
bedankt,
killer555
ik wil er eventueel een nieuwe hardeschijf in zetten maar het liefst houd ik hem dicht omdat er nog garantie op zit.
wat ik pas op het allerlaatste moment wil gebruiken omdat ik hem dan een aardige tijd kwijt ben zonder dat ik hem kan missen.
weten jullie toevallig hoe groot windows op de harde schijf is anders zet ik hem op een verwisselbare schijf en start ik hem daar van af op.
of hebben jullie een ander idee.
bedankt,
killer555