[exchange] gedeelde agenda onder knop agenda

Pagina: 1
Acties:

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 22:20
Hallo ik heb in outlook al een gedeelde agenda in de public folder en dit werkt perfect. echter nu wil ik deze agenda ook kunnen zien bij de knop agenda zodat ik de persoonlijke en de gedeelde agenda netjes naast elkaar kan weergeven.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespel.sollie-dsl.nl/outlook1.JPG

Verder hebben we een gedeelde adressenlijst. Deze word echter zo groot dat het niet makelijk beheerbaar is voor de gebruikers. Het liefste heb ik dat gebruikers een soort van snelkoppelingen kunnen maken van contactpersonen die zij zelf gebruiken vanuit de gedeelde contactpersonen. Dit is vooral handig als bijvoorbeeld iemand adresgegevens wijzigt dat deze bij iedereen wijzigen.

software:
win2k3
exchange 2003
winXP
outlook 2003

[ Voor 5% gewijzigd door rewind. op 18-08-2005 11:25 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:43
Er is een vrij grote scheiding tussen "Persoonlijke Mappen" en "Gedeelde Mappen" in outlook & exchange, zonder plugins is het dan ook niet mogelijk om bovenstaande te realiseren.

Verwijderd

Volgens mij is het eenvoudiger om een nieuwe gebruiker aan te maken bijv. Afdeling ICT en daarvan de agenda te delen tussen alle ICT medewerkers.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 22:27

FastBunny

Give it the Works !

Rechtermuisknop op de Agenda, kies voor toevoegen aan favorieten, ram op oke, en tadaa hij staat bij je Agenda's :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 22:20
thnx to FastBunny heb ik dat van de agenda nu opgelost :) lekker simpel :P

voor de contactperonen hebben we nu ook een oplossing, ik ben het nog even aan het uitwerken en verder testen zodra ik het voor elkaar heb zal ik even posten hoe ik het gedaan heb.