Toon posts:

accu kapot laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een promedion es27d en sinds een tijdje kan ik niet meer zonder netstroom werken met de laptop. Nou dacht ik eerst dat de batterij/accu kapot was maar toen ik een nieuwe gekocht had deed ie het nog steeds niet.

Zou iemand zo weten wat het is en of het te verhelpen is, meer als 70 euro wil ik er niet aan uitgeven. iemand tips?

Verwijderd

Het is een beetje gokken, want echt veel info en wat je zelf hebt geprobeerd kan ik niet vinden.

Misschien wel vuil bij je accu en maakt deze geen goed contact?
Is de batterij wel goed opgeladen

Kun je zien dat de batterij oplaad als je in windows zit? :?

Verwijderd

Topicstarter
de batterij laat niet op dit kan het probleem zijn ja.
vuil bij de accu denk ik niet omdat ik een nieuwe heb gekocht en de connectie zou het ook kunnen zijn zal vanavond nog eens wat gaan proberen(zit nu op mijn werk)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het kan zijn dat het powerboard dat in je notebook zit dat de stroom regelt van de netstroom naar je accu toe defect is. Heb ik ook wel eens meegemaakt. Accu zelf werkt prima, maar werkt niet meer in de notebook omdat dat onderdeel defect is.
Soms is het een los PCBtje dat redelijk goedkoop te vervangen is, andere keer zit het op het moederbord vast en moet dat vervangen worden en ik denk niet dat je dat voor 70 euro voor elkaar krijgt.