Toon posts:

Probleem met lens van Medion camera

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Medion camera, waarvan sinds kort de lens niet volledig meer opengaat, dat wil zeggen dat de sluiter zeg maar half open gaat en ik dus, bij het foto's nemen, linksonder en rechtsboven een zwarte vlek zie. Zijn er meer die dit probleem hebben? En zouden jullie mij misschien kunnen vertellen wat ik hieraan moet doen?

Gr. Jan :)

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als je nog garantie hebt terug naar de winkel anders ermee leren leven ben ik bang voor.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Modelnummer bij de hand houden, Serienummer bij de hand houden, aankoopbewijs zoeken
Medion Helpdesk bellen en je probleem voorleggen. Als je nog garantie hebt kun je de camera opsturen.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Idd, gebruik maken van je garantie als je die nog hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas geen garantie meer, toch bedankt voor jullie reactie.

Gr. Jan :) ;)

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 15:23

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Bedoel je de sluiter, of de zwarte schuifjes die het voorste element tegen vuil beschermen?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MartijnGizmo schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:52:
Bedoel je de sluiter, of de zwarte schuifjes die het voorste element tegen vuil beschermen?
ik gok dat hij de bescherming van het voorste element bedoelt, aangezien een sluiter bij mijn weten niet scheef loopt

[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 20-08-2005 22:43 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-02 10:17
Heeft mijn moeder ook. Gewoon mee leren leven (opduwen met je vingers). Een Medion is geen geweldig fototoestel maar je wist dit waarschijnlijk al.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Jesp_J, even opletten graag: dit topic is 5 weken oud en jouw kick voegt weinig toe ;) Vandaar dat ik hem maar dicht doe voordat meer mensen de datum niet zien.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.