Geen reacties bij artikelen ouder drie weken (ook surveys)

Pagina: 1
Acties:

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025
De beperking om niet te mogen reageren op nieuws artikelen van drie weken of ouder is ingesteld vanwege mensen die oude topics omhoog kicken op de frontpage. Dit lijkt me een goede maatregel.

De regel geld alleen óók voor user surveys en reviews. Dit lijkt me niet de bedoeling. Ik wilde reageren op de Dell X300 survey van MisterData. Hij schrijft in zijn survey een rondje op het scherm te hebben, veroorzaakt door de 'clito': het muisaanraakknobbeltje (wat is de normale naam hiervoor?). De clito raakt het scherm, en 'schuurt' het oppervlak. MisterData vind dit een ontwerpfout, er is een FAQ op dell.com wat zegt dat dit normaal is, en dat je er geen zorgen over moet maken.
Dit lijkt me een nuttige toevoeging op het verhaal van MisterData. Verder lijkt het me niet een slimme regel om niet te mogen reageren bij user surveys en reviews die ouder zijn dan drie weken. Immers: Mocht er een nieuwe firmware uit zijn die een bepaalde feature van een product activeert, (wat nogal voorkomt) dan kan je dit niet in de survey zetten. Dit lijkt me niet de bedoeling, of T.net moet het beleid voeren dat dergelijke reacties beter op GoT kunnen worden gezet. Hier lees ik echter nergens iets over terug.

[ Voor 10% gewijzigd door Ruudjah op 18-08-2005 08:49 ]

TweakBlog

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik kom ook net tegen deze limitatie op, hij is echt niet handig. Ik zocht een file (firmware) op in de T.net meuktracker en vond een dode link, ik vond nog één mirror via Google dus leek het mij slim om een eigen mirror te maken om vervolgens de link te posten. Dit is wegens deze limitatie niet mogelijk, met als resultaat dat mensen met een NC2500A brander binnenkort niet meer kunnen flashen naar de nieuwste officiele firmware, dit lijkt me niet de bedoeling. :X

Graag deze limiet richting /dev/null verplaatsen of enkel voor nieuwsberichten, alhoewel ik ook daar niet direct het voordeel ervan in zie :P

🌞🍃