Toon posts:

[XPTablet] Resolutie springt automatisch terug naar 800x600*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
m'n Pa z'n niewe laptop is gearriveerd en volledig geïnstalleerd en wel (Win XP Tablet Edtion) (Fijutsi Siemens), maar nu heb ik nog 1 vaag probleem.
Als ik de resolutie hoger zet als het minimale (800x600) dan werkt alles prima, maar als ik daarna het scherm dichtklap en weer open doe (of opnieuw opstart) dan verandert hij de schermresolutie weer vrolijk terug in de laagste resolutie. Ik heb op internet en tweakers gezocht naar soortgelijke problemen maar kon niks vinden. Ik heb echt geen flauw idee waar het aan zou kunnen liggen, wie helpt me opweg??

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-03 20:38
Alleerst zou ik proberen nieuwe videokaartdrivers te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik was het vergeten te melden, maar dat had ik al geprobeerd.

Ik had de nieuwste NVIDIA drivers van internet gedownload en geïnstalleerd zonder resultaat...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verkeerde drivers misschien? Welke versie heb je gebruikt? En zijn die wel 100% compatible met Tablet Edition?
Ik zet je OS nog even vooraan de titel, per de Windows Operating Systems - Policy. Let daar in de toekomst zelf even op :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Sorry van de titel,

Ik had die drivers weer erafgegooid, omdat het niet hielp.
De huidige driver is :
Intel Graphics Miniport Driver 6.14.10.4277
date: 10-03-2005

Hoe kan ik zien of deze compatible zijn met een tablet edition?

Ik heb overigens zelf het idee dat het een softwarematig probleem is,
want als ik opnieuw opstart dan begint hij heel even in de goede resolutie maar bij
het laden van alle opstartssoftware dan schakelt hij automatisch weer terug naar 800x600