Toon posts:

7800 GTX, optimale instellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej,

Heb dus gister met pijn in mn hart mijn 2 lieve 6800 GT's getransplanteerd en vervangen door een ASUS 7800 GTX/TOP. Helemaal blij start ik Battlefield 2 op, alle instellingen op zijn hoogst natuurlijk. Wat denk je??? Loopt zwaar brak..... :( Nou kan je natuulijk in de game je instellingen veranderen, maar je kan ook vooraf die profielen instellen enzo. Die nieuwe feature transparent AA enz. lijken ook niet zo goed te werken. Als ik screenshots van BF2 in de PC Zone zie, ziet dat er allemaal veel beter uit. Doe ik iets niet goed?? Help mij jongens.

Asus A8NSli Deluxe
AMD Athlon 4000+ Clawhammer
Corsair XMS 1 gig
Asus 7800 GTX/Top
Thermaltake 500 Watt

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-08 18:33

Nik

Nieuwste drivers enzo? Daarnaast werkt dat transparante AA ook niet helemaal lekker. Is eens een FrontPage artikel over geweest :) Gewoon dat uitzetten en normaal AA kiezen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb de nieuwste drivers 77.72 als ik het goed heb.

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-07 20:39
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:24:
Heb de nieuwste drivers 77.72 als ik het goed heb.
77.77 zijn ook pas uit...misschien dat die beter zijn in jouw geval.

Verwijderd

Topicstarter
Is ook niet meer bij te houden he die Drivers, moet je eigenlijk net zo vaak checken als je e-mail.

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-04 13:15
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:35:
Is ook niet meer bij te houden he die Drivers, moet je eigenlijk net zo vaak checken als je e-mail.
plus ik denk dat je drivers nog dachten dat er 2 6800GT's inzatten, en de pci-express slot waarschijnlijk op 8x loopt(al moet dat niet veel uitmaken). denk niet dat dit zo is maargoed, meestal als je er nieuwe hardware in douwt kun je het beste maar reinstallen, is mijn persoonlijke ervaring tenminste.

Verwijderd

Dat zal inderdaad wel een reinstall worden aangezien BF2 met alle instelling op max ook AA. op mijn single quadro al als een zonnetje loopt.

Of heb je toch een power probleem waardoor de 7800 zichzelf "underclocked" ?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 00:37 ]

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-05 16:42
soms moet je oude drivers deinstalleren.... verder misschien de monitoring functie van rivatuner gebruiken om te kijken of die 7800 wel goed opklokt (i.v.m. powertekort)

U vraagt, wij antwoorden.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Misschien slim om even een reinstall te doen? Aangezien je van SLI naar Non sli gaat. :)

Verwijderd

Zet de textures eens op medium ipv high, je hebt "maar" 1 gieg RAM, en voor textures op high heb je geloof ik 1,5 gieg nodig.

Ik kan met m'n 9800 pro 1600x1200 met alles op high (op textures na) redelijk soepel BF2 spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Metal schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:59:
Misschien slim om even een reinstall te doen? Aangezien je van SLI naar Non sli gaat. :)
Had mijn drivers inderdaad al wel opnieuw geistalleerd, toen was het probleem niet verholpen. Maar zou ik BF dan ook opnieuw moeten installeren? Kan het ook zijn dat ik mijn wisselbestand moet aanpassen??!!
Pagina: 1