Toon posts:

[XP] Microsoft Visual C++ Runtime Error*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers, ik ben sinds gisteren overgestapt van een PATA naar een SATA harde schijf, reden om m'n systeem maar eens weer van de grond af opnieuw te installeren. Geen vreemde problemen, alleen bij 2 programma's wel. Als ik het programma wil starten krijg ik de volgende error:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~fisch040/Clipboard01.jpg
Ik heb hier de 2 programma's beiden geopend, CPU-Z en Macromedia Dreamweaver.

Ik had het idee dat ik bepaalde C++ libraries kon missen, al leek me dat sterk in windows, dus ik ben op zoek gegaan naar C++ runtime files op de microsoft site, maar niks voor eindusers te vinden. Ik heb ook asp.net framework 1.1 geinstalleerd maar dat hielp ook niet. weet iemand wat dit probleem kan zijn? _/-\o_

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je Service Pack 2 al (opnieuw) geinstalleerd? Wat heb je verder aan meldingen in de event logs? Wat heb je hier zelf allemaal verder al over gevonden? Deze errors bij álle programma's ?

Ik verplaats je OS even naar voren in de titel, daar plaatsen we het hier namelijk altijd. Kijk maar eens in de topiclisting :)

[ Voor 29% gewijzigd door sanfranjake op 17-08-2005 23:41 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik expres service pack 1 omdat service pack 2 mij niet bevalt, daar heb ik zo mijn eigen redenen voor maar dat kan het probleem ook niet zijn, want bij m'n vorige SP1 install heb ik dit nooit gehad. tot nu toe heb ik deze errors alleen bij deze 2 programma's gekregen, en krijg ik deze elke keer als ik poog om het betreffende programma op te starten

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Installeer dan gewoon even SP2. Grote kans dat dit het oplost :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
nee dat kan het niet zijn want ik heb hier nooit eerder last van gehad met sp1. sp2 installeren is helaas geen optie