Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung X140 - Software probleempjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik prepaid bellen via Vodafone wel erg duur begon te vinden heb ik me laten overhalen om over te stappen naar Telfort Prepaid. Ik stuur gemiddeld zo'n 100 smsjes per maand en met 8 cent per SMS zijn ze bij Telfort lekker goedkoop 8) En het nummer meenemen was gratis :D Wat wil je nog meer? Ja...een leuke telefoon. Die heb ik er maar meteen bijgenomen,
Afbeeldingslocatie: http://market.mabila.ua/data/catalog/b526.jpg
een Samsung SGH-X140, gewoon omdat ik het een mooi toestel vond, hij niet duur was en dat Samsung een goed merk is.

Maar nu.... iedere keer als ik hem een paar uur niet gebruikt heb en hem vervolgends van het toetsenblok afhaal krijg ik geen beeld. Dan moet ik echt de telefoon uit en aan zetten om weer beeld te krijgen. Tweede probleem is dat wanneer ik de GPRS-WAP functie gebruik het toestel ineens uit zichzelf opnieuw opstart. Dat kan binnen enkele seconden, maar ook na een minuut.

Tuurlijk..ik heb nog garantie en opsturen is geen probleem. Maar ik baal gewoon dat ik een gloednieuw toestel (vrijdag 12 september gekocht!) dan een paar weken kwijt ben. Daarnaast heb ik er een hard hoofd in dat die problemen echt verholpen worden. In het verleden heb ik bij een telefoonwinkel gewerkt waar we dagelijks toestellen opstuurden met softwareproblemen. Een groot deel waaronder ook Samsungs kwamen met het zelfde euvel (maar wel nieuwe software) terug.

Maar hoe zit het nou? Kan ik een prepaid telefoon binnen een bepaalde termijn in de winkel omruilen? Probleem is dat ik de simkaart al geactiveerd heb en op dat tijdelijke nummer al een portering heb aangevraagd. Of ben ik verplicht om deze telefoon echt terug te sturen naar Telfort en dan weken wachten tot ie klaar is?

Overigens bel ik morgen ook even met de klantenservice van Telfort. Hun antwoord zal ik hier morgen ook even plaatsen.