Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP RZ1710 kan niet meer naar 1 gb SD schrijven

Pagina: 1
Acties:

• GarDaCus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
Hoi

Ik weet het effe niet meer:
Anderhalve maand geleden heb ik een high speed Apacer SD kaartje van 1 gb gekocht en ben daarmee aan het werken gegaan. Schrijven naar en lezen van het kaartje ging gewoon top! Ineens zonder enige reden kan ik niet meer naar het SD kaartje schrijven (nee, de lock stond niet aan). Formateren of folders maken, het kon allemaal niet meer. Alleen in de kaartlezer in mijn PC kon ik gewoon ermee werken.
Ik heb het kaartje teruggestuurd naar mijn leverancier en een Kingston Elite Pro van 1gb terug gekocht. En wat denk je.... zelfde probleem.

Ik heb al hardresets uitgevoerd, een tooltje geïnstalleerd dat HP support via chat me aanbevolen had, genaamd Storage Tools, maar het helpt allemaal niet.

HP denkt dat het toch aan de kaartjes ligt. Maar ik geleuf dat niet zo.

Heeft iemand nog ideeën? Ikke niet in ieder geval
Dank je!

GarDaCus

GarDaCus - Sound and Computer engineering

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Erg makkelijk van HP om te denken dat het aan de kaartjes ligt.
Het kaartje doet het dus gewoon ergens anders nog wel op, met een ander merk werkt het niet, en het houdt spontaan op met werken.
Dan lijkt het mij dat het wel aan je PDA ligt.
Ik zou ze gewoon nog ns een mailtje sturen met wat je allemaal al geprobeerd hebt, dan kunnen ze nog moeilijk zeggen dat het aan je kaartje ligt.

• GarDaCus
Ik heb dit allemaal al besproken met HP online chat support, maar die weten het ook niet. Alles wat ik in deze post heb geschreven is tijdens deze chat sessie genoemd, maar den heer wist het niet en heeft het doorgestuurd met "er zal een oplossing komen, kijk maar regelmatig op de site" kluitje... riet... zegt je dat wat? |:(

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nee tuurlijk weten ze het niet, het ding is gewoon stuk :P
Kun je niet proberen een RMA aan te vragen?

• GarDaCus
Zal ze morgen wel eens bellen.